• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Dijitalde İçerik, ‘Krallık’ın da Ötesinde…

09 Mart 2017
in Etkinlik, Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
Dijitalde İçerik, ‘Krallık’ın da Ötesinde…
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Bill Gates’in “content is the king (içerik kraldır) ” demesinin üzerinden yıllar geçti. Günümüzde özellikle açıkhava ve kapalı alanlarda yer alan dijital ekranlardaki görsel içerik önem kazanıyor. Sistem 9 Yayın ve Grafik Direktörü Aydın Işık, “Hizmet verdiğimiz kurumlar adına yönettiğimiz kurumsal TV sistemleri ve Açıkhava reklam mecralarımızdaki görsel içerikler, dijital ekranları ‘krallık’ın da ötesine taşıdı” diyor.

Bilgiyi iletmek için kullanılan her ortam ilgi çeken içeriğe ihtiyaç duyar. Dünyada ‘Digital Signage’, Türkiye’de ise ‘Dijital Yayın ve Bilgilendirme Ekranları’ olarak bilinen hizmette de durum farklı değil. Türkiye’nin yanı sıra, 17 ülkede her sektörden markalar için kurup yönettikleri 27 bini aşkın ekrandaki içerik sayesinde yaşam alanlarını afiş, poster gibi görüntü kirliliğinden kurtarıp, ilgi çeker hale getiren Sistem 9 ekibi, dijital içeriğin püf noktalarını araştırdı.

Özgün içeriğin tüketiciyle bağ kurmada önemli bir araç olduğunu vurgulayan Sistem 9 Yayın ve Grafik Direktörü Aydın Işık“ İçerikleri, müşterinin kurumsal kimliğini dikkate alıp, metinlerini  kolay, anlaşılacak şekilde hazırlıyoruz. İçerikleri hedef kitlesi doğru belirlenmiş, ölçülebilen, anında güncellenip isteğe göre zamanlanabilen unsurları dikkate alarak tasarlıyoruz. Tüm bunlar, müşterilerimizin iletişimine olumlu yansıyor” diyor.

dijital

Dijital Yayın ve Bilgilendirme Ekranları’nda içerik hazırlamanın püf noktaları olduğunu belirten Işık bunları şöyle açıklıyor:

  • Basit ve açık metin kullanıyoruz: Metinleri uzaktan kolay okunacak, görselleri de her ekranın boyutuna uygun çözünürlükte hazırlıyoruz. Önemli sözcükleri animasyonla vurguluyoruz.
  • Etkisini ölçüyoruz: Ürettiğimiz içeriklerin etkisini sürekli ölçerek hedeflere ne kadar ulaştığımızı raporlayıp sunuyoruz.
  • Dikkat çekici görseller kullanıyoruz: Ekranların çoğunlukla ses özelliği ön planda değil. Ama dikkat çekici metin ve görsellerle yayınları dinamik hale getiriyoruz.
  • 1488538479_Aydin_isikHarekete geçiren mesaj veriyoruz: Harekete geçiren, eylem başlatan mesajlar verebiliyoruz. İçerikleri, ortamdaki kişi profili veya hava durumuna göre otomatik olarak değiştirebiliyoruz.
  • Ana mesaja odaklanıyoruz: Çok haraketli ekranlar izleyicinin dikkati dağıtıyor. Biz de ana mesajı olumsuz etkileyecek gereksiz hareketlerden kaçınıyoruz.
  • İçeriklerimiz duygu oluşturuyor: İçeriklere tüketicide duygu oluşturan, güldüren, şaşırtan ve belirli özel günlerde ilgi çeken birçok unsur katarak zenginleştiriyoruz.
  • ‘Bağırmıyor’,eğlendiriyoruz: İçerikleri‘bağırarak satma’ anlayışıyla hazırlamıyoruz. Tam tersine, eğlendirip, eğiterek bilgilerin hatırlanma oranını yükseltiyoruz.
  • Tek merkezden yönetiyoruz: Mühendislerimizin geliştirdiği S9Vision yazılımımız sayesinde tüm içerikleri uzaktan ve tek merkezden yönetiyoruz. Böylece, sorunlara anında müdahale ederek düzeltme ve güncelleme sürecini kısaltıyoruz.
  • Tüketici sadakatini artırıyoruz: Günümüzde bunun yolu, tüketiciyle bağ kurmaktan geçiyor. Biz de içerikleri tüketiciyle sabırla konuşan, ihtiyaçlarına cevap veren ve onlarla doğru iletişim kuracak şekilde hazırlıyoruz.

#Dijitaldeİçerik #Dijital #İçerik #KrallıkÖtesinde #Sistem #Dijitalekran

Tags: DijitalDijitaldeİçerikDijitalekraniçerikKrallıkÖtesindesistem
Previous Post

LG K10, Türkiye’de satışa çıkıyor

Next Post

Violin Memory ve Tara Sistem Müşterileriyle Biraraya Geldi

Next Post
Violin Memory ve Tara Sistem Müşterileriyle  Biraraya Geldi

Violin Memory ve Tara Sistem Müşterileriyle Biraraya Geldi

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG