• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

“ Dijital Müşteri ”nin Deneyim beklentileri açıklandı

05 Mayıs 2017
in Etkinlik
“ Dijital Müşteri ”nin Deneyim beklentileri açıklandı
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

5. Müşteri Hizmetleri ve Deneyimi Zirvesi 3 Mayıs’ta Hilton Bosphorus’ta sektör profesyonellerini buluşturdu. 500’ün üzerinde konuğu ağırlayan zirvede başta çok kanallı müşteri deneyiminde yaşanan dijital dönüşüm, perakendede müşterinin dijital yolculuğu, Endüstri 4.0’dan Müşteri Hizmetleri 4.0’a geçiş, yapay zekanın müşteri hizmetlerindeki kullanımı, ve Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’nun müşteri iletişime etkisi gibi gündemin sıcak konuları tartışıldı.

1493799269_Erc__ment_B__y__k__ener (1)

Müşteri Hizmetleri sektörünün gündemini, ihtiyaç ve mevcut faaliyetlerini en doğru şekilde tespit ederek sektörle ilgili konuları ve ilgili kişileri bir araya getirmeyi misyon edinen Müşteri Hizmetleri ve Deneyimi Zirvesi, Turkcell Global Bilgi ana sponsorluğunda Nice Medya tarafından 5. kez gerçekleştirildi.

Zirvede her kanaldan chat, görüntülü görüşme, yapay zekanın müşteri deneyimine özel uygulamaları, kişisel verilerin korunmasına bağlı güvenlik unsurları, müşteri memnuniyeti araçları, sosyal medyada satış entegrasyonları, bulut çözümler ve offline-online mağazacılık entegrasyonları gibi teknolojik çözümler, sektörel uygulamalarıyla birlikte katılımcılara aktarıldı. Markalar ayrıca kişiselleşirilmiş müşteri deneyimi yaratmanın önemini, tahsilatta dijital müşteri deneyimi, kişiselleştirilmiş müşteri deneyimi yaratmada ve müşteriyi tanımada kullanılan analiz teknikleri, dijital müşteriyi dijital ölçümlemenin gerekliliğini ve müşteri deneyimine yenilikçi yaklaşımlarını sergiledi

1493799283_Plaket_toreni (1)

5 farklı panelde, 22 oturumda 49 farklı konuşmacının katılımıyla başta Perakende, Sigorta ve Bankacılık sektörleri olmak üzere Otomotiv, E- Ticaret, Sağlık, Gıda, Enerji ve Müşteri Deneyimi Kreatif Ajansları sektörlerinde faaliyet gösteren kurum ve markaların temsilcilerinin sunumları ilgiyle takip edildi.

#Müşteri, #deneyim, #dijitalmüşteri, #HiltonBosphorus, #Perakende, #Sigorta, #Bankacılık, #Otomotiv, #E-Ticaret, #Sağlık, #Gıda, #Enerji, #MüşteriDeneyimiKreatifAjansları

Tags: BankacılıkdeneyimdijitalmüşteriEnerjiGıdaHiltonBosphorusmüşteriMüşteriDeneyimiKreatifAjanslarıOtomotivperakendeSağlıksigorta
Previous Post

Arçelik A.Ş. ile LG Electronics Inc. Ortaklığında İkinci Dönem

Next Post

Digital Age Summit 2017

Next Post
Digital Age Summit 2017

Digital Age Summit 2017

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG