• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Dijital Kurye Kapıda Çapraz Satış Dönemi Başlıyor

17 Ocak 2024
in Dijital Dönüşüm
Dijital Kurye Kapıda Çapraz Satış Dönemi Başlıyor

Dijital Kurye CEO’su - Oral Başer

Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Şirketlerin özel teklifleri müşterilerin ayağına gelecek, yeni satış fırsatları doğacak

Geleneksel sözleşme taşımacılığını dijitalleştiren Dijital Kurye Platformu, kullanıcılarına sunduğu hizmet yelpazesini genişletiyor. Dijital Kurye, kapıda abonelik aktivasyon hizmetinin yanı sıra, çalıştığı farklı sektörlerdeki firmaların, müşterilerin talep ve ihtiyaçlarına göre hazırlayacağı kişiselleştirilmiş çözüm tekliflerini de kullanıcılarının kapısına getirecek.

Geleneksel sözleşme taşımacılığını dijitalleştirerek dünyada bir ilke imza atan Dijital Kurye Platformu, 2024’te kapıda abonelik başlatma ve aktivasyon hizmetlerine çapraz satış seçeneğini de ekliyor. Dijital Kurye CEO’su Oral Başer, “Kuryelerimiz her gün binlerce evi ziyaret ederek, kullanıcı davranışları üzerine önemli içgörüler ediniyor. Bu içgörüler, halihazırda çalıştığımız büyük firmaların potansiyel müşterilerine en uygun tekliflerin hazırlanmasında önemli rol oynuyor” diye konuştu.

Başer, yeni dönemde kuryelerinin kapıda abonelik aktivasyonlarını tamamladıktan sonra, müşterilerin ihtiyaç ve ilgi alanlarına uygun şekilde, işlem yaptıkları firmaların farklı ürün ve hizmetlerini müşteriye teklif edeceklerini, hatta kişiye özel anlık kampanyalar üretebileceklerini söyledi.

Başer bu esnek yaklaşımın, müşterilerin ilgisini çektiğinde hemen satışa ve yeni abonelik işlemlerine geçiş yapılmasını sağlayacağını kaydetti. Başer, “Bu sayede kapıda müşteri deneyimini zenginleştirirken hizmetlerimizden yararlanan şirketler için de yeni satış fırsatları yaratacağız” dedi.

‘Hedef üç milyon kapıya ulaşmak’

Dijital Kurye’nin teknolojik altyapısı sayesinde, çok yönlü satış ve hizmet yaklaşımını destekleyebildiğinin altını çizen Başer, “Bu yılki hedefimiz Dijital Kurye’nin üç milyon kapıya ulaşması. Bu yeni iş fırsatları yakalamak isteyen şirketler için önemli bir müşteri potansiyeli demek. Yeni dönemde çapraz satış hizmetimizle hem bireysel hem de kurumsal müşterilerimize yeni olanaklar sunmayı amaçlıyoruz” ifadelerini kullandı.

Tags: Dijital KuryeDijital Kurye CEO’su Oral BaşerDijitalleşmeTeknoloji
Previous Post

Çalışmanın ve Eğlencenin Yeni Çağında Yapay Zeka

Next Post

Turkcell, Enerji Verimliliğinde Hedef Büyüttü

Next Post
Turkcell, Enerji Verimliliğinde Hedef Büyüttü

Turkcell, Enerji Verimliliğinde Hedef Büyüttü

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG