• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

DİA E-Power ile Yepyeni Bir B2B E-Ticaret Deneyimi

01 Şubat 2023
in Yazılım
DİA E-Power ile Yepyeni Bir B2B E-Ticaret Deneyimi

DİA Yazılım Genel Müdürü - Suha Onay

Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

DİA’nın geliştirdiği e-ticaret altyapısı platformu DİA E-Power, özellikle B2B alanında her çeşit ürün ve sektöre uygun onlarca e-ticaret teması sunarken, işinizi geliştirmenizi sağlayacak tün teknolojik geliştirmeleri yakından takip ederek, tüm altyapı desteğini sağlıyor…

DİA Yazılım Genel Müdürü Suha Onay, DİA E-Power’ın B2B ve B2C’de üyelerine kolaylıklar sağladığını belirterek, “İşletmeler DİA E-Power ile e-ticarete kolayca başlayarak, hızla büyüme şansını yakalıyorlar. DİA E-Power’ın farklı sektörlerden firmaların ihtiyaçlarını karşılayan yapısı, kolay yönetim paneli ile benzersiz bir B2B e-ticaret deneyimi yaşarken DİA ile entegre yapısı sayesinde tüm süreçlerini de kolayca yönetebiliyorlar. İşletmeler, teknolojik detaylara takılmadan, sadece e-ticaretteki ürünlerinin satışıyla ilgilenebiliyorlar. Otomotivden, hırdavata, kırtasiyeden kimyaya kadar birçok sektöre özel çözümleri nedeniyle DİA E-Power tercih ediliyor” dedi.

DİA E-Power’a, B2B’den sonra B2C’de de uluslararası trendlere uygun güncellemeler yaptıklarının altını çizen Onay, “Artık üyelerimiz, DİA aracılığı ile daha çok müşteriye ulaşıp, ürünlerini sadece bayilerine değil, son tüketiciye de ulaştırabilecekler. Böylece kazançlarını artırabilecekler. Öte yandan DİA B2B, basitten karmaşığa tüm organizasyon yapılarına ve farklı bölüm ve izin düzeyi ihtiyacı olan firmalara yönelik olarak geliştirildi. Yeni versiyonumuzda aynı özellikleri ve kolaylıkları B2C işletmelere de sunmaya başladık.” şeklinde konuştu.

Tags: B2BDİA E-PowerDİA Yazılıme-ticaret
Previous Post

KVKK Başkanı Faruk BİLİR: “Farkındalık ve bilgilendirme çalışmalarımız 2023’te de devam edecek”

Next Post

Erken Alınan Ödemeler KOBİ’lerin Nakit Akışını %66 İyileştiriyor

Next Post
Erken Alınan Ödemeler KOBİ’lerin Nakit Akışını %66 İyileştiriyor

Erken Alınan Ödemeler KOBİ’lerin Nakit Akışını %66 İyileştiriyor

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG