• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Değer katan distribütör, DataStar

26 Nisan 2013
in Yazılım
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Farklı ortaklık yapısı ile pek çok kurulusa örnek olarak dikkat çeken DataStar, bilgi teknolojileri sektöründe distribütörlük kavramına da yeni bir yorum ve tarz getiriyor. 2013 yılından itibaren satıs degil pazarlama odaklı bir sirket olmayı ve ‘Deger Katan Distribütör’ olarak hizmet vermeyi hede’eyen sirket, yapılanmasını bu dogrultuda degistiriyor. Bugüne kadar diger distribütörler gibi satıs odaklı bir sirket olduklarını belirten DataStar Genel Müdürü Mehmet Kaplan, artık pazarlama odaklı bir sirkete dönüsmeye basladıklarını bildiriyor.

Distribütörü oldukları firma ve markalara daha fazla odaklandıklarını ve onların adeta Türkiye Ofisi gibi hareket ettiklerini ifade eden Kaplan, “Firmaların, markaların bu yönde talepleri var. Ayrıca biz bugüne kadar da yani satıs odaklı iken de diger distribütörlerden farklı olarak markalara pazarlama destegi veren, PR çalısması yapan bir distribütör olduk. Artık bunu daha sistemli, yapımızı da buna uygun hale getirerek verecegiz. Markayı, ürünleri ithal edip, satıskanalına ulastıran bir lojistik sirketi degil; o markaya, o ürüne deger katan, odaklanan, pazarlama hizmetleri veren, ürünü çözümün bir parçası olarak görerek konumlandıran, özetle ‘Deger Katan’ bir distribütör olacagız” diyor. Yapılanmalarını da bu hedef dogrultusunda yenilemeye basladıklarını bildiren Kaplan, ilk asamada satıs ve pazarlamayı genel müdür yardımcılıgı düzeyinde bir araya getirdiklerini ifade ediyor. Bu yeni yapılanma ile satıs ekibinin de artık ürünlere pazarlama odaklı
yaklasacagını belirtiyor ve “Artık adet hede’erinden çok kanalın ve üreticilerin gereksinimlerine fokus oluyoruz. Temsil ettigimiz markanın gereksinimi ne, kanalın dolayısıyla tüketicinin hangi ihtiyacına cevap veriyor, bunları nasıl bir araya getiririz ve her taraf için en verimli çözümü nasıl olustururuz, bu sorulara cevaplar üretmeye yöneliyoruz” diyor. Tek distribütör, uzun soluklu anlasmalar…

‘Deger Katan Distribütör’ olarak markalara odaklandıkları için distribütörlük anlasmalarını bu dogrultuda yaptıklarını önemle vurgulayan Kaplan, “DataStar, temsil ettigi markanın tek distribütörü olmayı ve uzun vadeli distribütörlük anlasması yapmayı hede’iyor. Çünkü o markayı artık kendi markamız olarak benimsiyoruz ve PR’ından teknik destegine kadar kendi ofisi gibi hizmet veriyoruz” diyor. Üretici firmaların da bu dogrultuda beklentileri oldugunu ve bu hizmet tarzına hep çok olumlu tepkiler aldıklarını söyleyen Kaplan, “Distribütörü oldugumuz pek çok markanın bizi tercih etme nedeni bu yapımız. Bu nedenle önümüzdeki dönemde yeni markaları da bünyemize katacagız” diyor. Bu dogrultuda DataStar’ın artık satıs adetlerine odaklanmadıgını, verimlilik ve kârlılıgın önplanda oldugunu vurgulayan Kaplan, “Tüm operasyonlarımızın ana hedefi verimlilik. Bu nedenle en çok ciro elde eden distribütör degil, en verimli, en kârlı distribütör olmayı amaçlıyoruz” diyor.

Previous Post

BT güvenliği için “Bugün ne yaptın?”

Next Post

Çift 13.3 inç ekranıyla karşınızda ASUS TaichiTM 31

Next Post

Çift 13.3 inç ekranıyla karşınızda ASUS TaichiTM 31

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG