• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Defne’den Hindistan İle Stratejik İmza

14 Mart 2014
in Telekomünikasyon & Mobil
Defne’den Hindistan İle Stratejik İmza
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş
aktuelDünya’da 20 ülkede 25’den fazla mobil operatör için telekom çözümleri sunan Defne, Hindistan merkezli RST firması ile Hintli GSM operatörlerini için partnership anlaşması imzaladı.

Orta Asya’dan Orta Doğu’ya, Asya-Pasifik bölgesinden Afrika’ya, Avrupa’dan Güney Amerika’ya kadar değişik coğrafyalarda Türkiye dahil20’den fazla ülkede 25’den fazla mobil operatör ve yaklaşık 500 milyon aboneye sunduğu katma değerli servis ve platform çözümleri ile dünya çapında birçok projeye imza atan Defne Bilgi İşlem, yaklaşık 1 milyar abonesi bulunan Hindistan’daki GSM operatörleri ile işbirliğini geliştirmek üzere çok önemli bir anlaşmaya imza attı.

Defne Genel Müdürü Oğuz Haliloğlu, Hindistan’da GSM sektöründeki önemli yazılım hizmet sağlayıcı RST firması ile partnership anlaşması imzaladıklarını belirterek, “Yaklaşık 1,2 milyar nüfusu bulunan Hindistan’da 12 mobil operatör ve yaklaşık 1 milyar mobil abone yer almakta. Anlaşma çerçevesinde Hindistan pazarında Collect Call Suite ve Call Completion Suite içersinde yer alan, Micro Credit, Poke Call, Auto Callback, Voicemail, Missed CallNotice, Collect Call (Payforme) gibi ürünlerini operatörlere sunacağız.  Bu ürünler halen Türkiye, Kazakistan, Özbekistan, Arnavutluk gibi ülkelerde yer alan mobil operatörlerde kullanılan, başarısız çağrıları veya çağrı isteklerini algılayarak arayan ve aranan aboneler için en uygun zamanı tespit ederek çağrıları başarılı çağrıya dönüştürerek hem operatör adına gelir üreten hem de abone memnuniyetini ve müşteri deneyimini arttıran ürünlerdir” dedi.

Defne Bilgi İşlem tarafından geliştirilen ve halen Kazakistan, Özbekistan, Azerbaycan ve Türkiye’de GSM operatörleri tarafından kullanılan Collect Call Suite, ön ödemeli GSM abonelerine kredisi bitse dahi çağrı yapma veya çağrıyı devam ettirme, özelliği sağlayan acil kredi servisi MicroCredit, ödemeli arama servisi Collect Call ve kredisi olmayan aboneye cevapsız çağrı mesajı gönderme imkanı tanıyan PokeCall çözümlerinden oluşuyor.

Tags: bilişimgüvenlik
Previous Post

AirTies teknolojisi TV Connect Fuarı’na Çıkarma Yapacak

Next Post

Çözüm Kumbarası İTÜ’lü Gençlerle Buluştu

Next Post
Çözüm Kumbarası İTÜ’lü Gençlerle Buluştu

Çözüm Kumbarası İTÜ’lü Gençlerle Buluştu

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG