• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Couchbase ConnectONLINE’da Müşteri Başarı Hikayeleri Anlatıldı

22 Ekim 2021
in Kurumsal Uygulamalar
Couchbase ConnectONLINE’da Müşteri Başarı Hikayeleri Anlatıldı
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

20 ve 21 Ekim 2021 tarihlerinde gerçekleşen iki günlük ücretsiz çevrim içi etkinlikte Couchbase uzmanlarından müşterilere, iş ortaklarından hackathon’da yarışacak geliştiricilere dek 80’den fazla sunum yer aldı…

Kurumsal uygulamalar için tasarlanan modern veri tabanlarının lideri Couchbase Inc. açılış konuşmacıları, müşteri oturumları ve sponsorlarının öne çıkan noktalarıyla 20-21 Ekim tarihleri arasında çevrim içi olarak gerçekleşen ConnectONLINE etkinliğine ev sahipliği yaptı. İki gün süren ücretsiz etkinlik, 10’dan fazla müşteri oturumunun da dahil olduğu geliştiricileri, mimarları, iş ortakları sponsorları hedefleyen 80’den fazla oturuma ev sahipliği yaptı.

Bu yılki etkinlik “Şimdi Modernleştir” temasıyla hem modern veri tabanının önemine hem de kurumları çok daha esnek hale getirmek ve modern uygulamalara dair ilk adımlarını hızlandırmak için geliştirici çevikliğini artırma ihtiyacına odaklandı. Modern veri, NoSQL ve bulut bilişim konularının ele alındığı oturumlarda katılımcılar, sektörün uzmanları tarafından gerçek dünyaya ait kullanım senaryoları, veri trendleri ve en iyi uygulamaları öğrenme fırsatı buldu.

Couchbase CMO’su John Kreisa “Eski veri tabanı teknolojileri artık miadını doldurdu ve iş açısından kritik uygulamaları modernize edebilecek veri tabanlarına ihtiyaç her geçen gün daha da artıyor” dedi ve ekledi: “Bu yılki ConnectONLINE konferansında katılımcılar, müşterilerimizin modernizasyon yolculuklarını ve yeni nesil veri tabanlarının oynadığı kritik rolü ilk ağızdan dinleme fırsatı buldu. Etkinlikte her sektörden dünyanın dört bir yanındaki Couchbase topluluğunun üyelerini ağırlamaktan ve Couchbase’in en son çıkan bulut ve mobil inovasyonlarını sergilemekten çok mutluyuz.”

Etkinlikte öne çıkan ana konuşmacılar:

  • Couchbase CEO’su Matt Cain, Couchbase’in üründen sorumlu kıdemli başkan yardımcısı Scott Anderson ve CTO Ravi Mayuram hem kurumsal modernizasyon yolculuğunun ve hem de DBaaS’ın geleceğini ele aldı ve modernize edilmiş dünyanın neye benzediğini gösterdi.
  • PepsiCo’nun baş mimarı Madhav Mekala satış temsilcilerinin mağazaların uç noktalarındaki çevrim dışı çalışan çözümün mimarisine dair Couchbase’le Pepsi’nin yaptığı iş birliğini anlattı.
  • IDC Research’ün başkan yardımcısı Dave McCarthy verinin depolanması ve işlenmesinde yalnızca buluttan güç alan uygulamaların neden aksaklık sinyalleri verdiğini ve aynı zamanda giderek yaygınlaşan uç teknoloji hizmetlerinin görünümüne dair son hazırladığı çalışmasını ele aldı.

Katılımcılar ayrıca diğer son kullanıcıların modernizasyon yolculuklarını dinledi. Panellerde aşağıdaki şirketler yer aldı:

  • Amadeus müşterilerine ve iş ortaklarına daha iyi hizmet sunabilmek için hem pazara giriş süresini hızlandırmaya hem de veri alışverişini hedefleyen bulut yerel modüler platformun tasarlanışına dair deneyimlerini anlattı.
  • Citigroup çevik yazılım geliştirme ortamında binden fazla eş zamanlı bağlantıyı ölçeklendirirken, Couchbase’in milyarlarca veri noktasını depolayan bir Piyasa Veri Sistemi’ni (Scala, Java, TypeScript) nasıl yeniden tasarladığını anlattı.
  • Mavenir optimal performans sağlamak için mimarisini nasıl yeniden tasarladığını ve Couchbase Cluster’la yük devretme, kurtarma ve yeniden dengelemeye dair özelleştirilmiş izleme paketi geliştirmesini ele aldı.
  • Trendyol e-ticaret ölçeklenebilirliğinde karşılaştığı sorunları çözmek için Couchbase’i nasıl kullandığını ve şirketin performansını, esnekliğini ve ölçeğini geliştirmek adına ilişkisel veri tabanlarından Couchbase’e geçişini anlattı.

Ayrıca ConnectONLINE etkinliği kapsamında 21 Ekim akşamı İstanbul’da Couchbase Türkiye ekibi tarafından müşteri, müşteri adayları ve çözüm ortaklarının katıldığı bir tekne turu düzenlendi. Couchbase’in sunduğu modern ve yenilikçi çözümlerin anlatıldığı gecede konuşma yapan Couchbase Türkiye, Orta Doğu ve Afrika Satış Direktörü Richard Hawksworth, “Türkiye Couchbase için oldukça önemli bir pazar. Couchbase’in yeni nesil çözümlerini ve sağladığı kolaylıkları katılımcılardan öğrenmek inanılmaz bir deneyimdi. Önümüzdeki süreçte tekrar bu tarz etkinliklerle bir araya gelmeyi umuyoruz” dedi.

Couchbase bu yılki ConnectONLINE etkinliğinde şirketin ilk Hackathon’una ev sahipliği yaptı. Yarışmacılar, Couchbase ve SDK’larını kullanarak herhangi bir uygulamayı baştan aşağıya tasarlama ve API ya da araç kullanarak geliştirme yetkinliklerini gerçekleştirdiler. “En İyi”, “Couchbase’in En İyi Kullanımı” ve “En Popüler” kategorilerinde nakit ödüller verildi. ConnectONLINE’ın katılımcıları Attendee Hub’ta yer alacak “En Popüler” kategorisi için oy verdi. Hackathon’un kazananları 21 Ekim 2021’deki canlı yayın oturumda açıklandı.

Tags: Başarı HikayeleriConnectONLINE EtkinliğiCouchbaseGüncelHackathonkurumsal uygulamalar
Previous Post

KoçDigital’den Veri ve İleri Analitik İçin Eğitim Atağı!

Next Post

Anker, Black Friday 2021’e Damga Vurmaya Hazırlanıyor

Next Post
Anker, Black Friday 2021’e Damga Vurmaya Hazırlanıyor

Anker, Black Friday 2021’e Damga Vurmaya Hazırlanıyor

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG