• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Cmc’nin Hisselerinin Tamamı Mid Europa Partners’a Satıldı

04 Kasım 2015
in Çağrı Merkezi
CMC, Türkiye Çağrı Merkezi Fuarı’nda En İyi Takım Lideri Ödülünü Aldı
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Türkiye pazarına 2005 yılında giren ISS Türkiye, dev bir satış gerçekleştirerek çağrı merkezi alanında faaliyet gösteren Customer Management Center’ın (CMC) hisselerinin tamamını Mid Europa Partners’a sattı. ISS Türkiye CEO’su Cavit Habib, “CMC’yi sektörün en başarılı, en karlı şirketi haline getirdikten sonra bir dünya devine sattık. ISS Türkiye olarak bundan böyle esas iş alanımız olan entegre yönetim hizmetinde büyümeye devam edeceğiz” dedi. 

Türkiye pazarına 2005 yılında giren ISS, başarılı bir satışa imza attı. Entegre tesis yönetimi çatısı altında temizlik, güvenlik, catering, haşere kontrol ve bitki bakım alanlarında hizmet veren ISS Türkiye, 2007 yılında bünyesine kattığı Customer Management Center (CMC) çağrı merkezini dünyanın dev şirketlerinden Mid Europa Partners’a sattı. Geçtiğimiz 30 Ekim’de tamamlanan bu işlemle ISS Türkiye; Türkiye’nin en büyük bağımsız çağrı merkezi olan CMC’nin tamamını başarılı bir süreçle sonlandırdı.

ISS Türkiye CEO’su Cavit Habib, bu satıştan dolayı çok mutlu ve gururlu olduklarını belirterek şunları söyledi. “Bildiğiniz gibi Danimarka merkezli ISS, dünyanın en büyük entegre yönetim hizmeti ve en fazla M&A işlemi yapan şirketlerinden biri. 2005 yılında ISS Türkiye olarak biz de girdiğimiz pazarda esas alanımız olan entegre hizmet yönetiminin yanı sıra çağrı merkezi sektöründe de hizmet vermeye başladık ve 2007 yılında bünyemize CMC’yi kattık. O yıldan bu güne kadar da CMC, çok verimli bir şekilde büyüdü ve Türkiye’nin en büyük bağımsız çağrı merkezi haline geldi. 2007 yılında 900 kişi ile bünyemize kattığımız CMC Çağrı merkezi’ni, İstanbul, Malatya, Şanlıurfa’da toplam 4 ayrı çağrı merkezi ve 4500 çalışanı olan bir şirket haline getirdik. Ancak artık entegre tesis yönetimine, yani asıl alanımızda hizmet vermek için CMC’yi bir dünya devine sattık. Türkiye’nin yoğun siyasi gündemi içinde başarılı satış gerçekleştirdiğimizden dolayı mutluyuz” dedi.

Türkiye’nin en büyük bağımsız çağrı merkezi CMC’nin %100 hisse satışı 3 Seas Capital Partners tarafından gerçekleştirildi.

Tags: CMCcmc hisse satışcmc satışiss cmcmansetmid europa partners
Previous Post

Hewlett Packard Enterprise, Kurumsal Teknoloji Lideri Olarak Yıllık 53 Milyar ABD Doları Gelirle Lanse Ediliyor

Next Post

Canon 3D Yazıcı Sektörüne Adım Attı

Next Post
Canon 3D Yazıcı  Sektörüne Adım Attı

Canon 3D Yazıcı Sektörüne Adım Attı

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG