• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

CMC Turkey’den çağrı merkezi sektöründe bir ilk: Sosyal medya platformu

08 Şubat 2017
in Çağrı Merkezi, Sektörel Teknolojiler
CMC Turkey’den çağrı merkezi sektöründe bir ilk: Sosyal medya platformu
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Türkiye’nin en büyük dış kaynak sağlayıcı şirketlerinden CMC Turkey, geliştirdiği sosyal medya platformu ile kurumsal müşterilerine Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, şikayet siteleri ve e-mail gibi farklı ortamlarda yapmış oldukları tüm hareketleri tek bir noktadan takip etme imkanı sunuyor.

Platformun üst düzeyde veri güvenliği sağladığına dikkat çeken CMC Turkey CIO’su Meriç Ayçin, “Türkiye’deki çağrı merkezi sektörü için çok önemli bir adım olan sosyal medya platformu, tamamen IT departmanımız tarafından geliştirildiğinden yurt dışı kaynaklı bulut bilişim hizmeti almadık. Bu da bize, üst düzey veri güvenliği sağlama imkanı sundu” diye konuştu.

Günümüzde internet sitelerinde yer alan ‘şikayet bildirim’ bölümleri yavaş yavaş işlevselliğini yitiriyor. Özellikle sosyal medyanın hayatımızda geniş yer kaplamasıyla birlikte firmalarla olan iletişimimiz daha çok sosyal medya ağları üzerinden gerçekleşiyor. Şikayetlerimizi Twitter’dan yazıyor, beğenilerimizi Instagram’dan “like’layarak” gösteriyoruz. Bu durum bizim işimizi kolaylaştırırken firmalarınkini zorlaştırıyor çünkü talep ve şikayetleri birçok farklı kanaldan takip etmek ciddi bir uzmanlık gerektiriyor. Çağrı merkezi sektörünün öncü şirketlerinden CMC Turkey, geliştirdiği sosyal medya uygulamasıyla Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, şikayet siteleri ve e-mail gibi farklı ortamlardan gelen tüm bildirimleri tek bir noktadan takip etme imkanı sunuyor.

Pazarlama stratejilerine destek

CMC Turkey CIO’su Meriç Ayçin, çağrı merkezi sektörünün teknolojiyi en yakından takip eden ve yeni çözümler sunması gereken sektör olduğunun altını çizerek, “Firma olarak hem hizmet hem de teknolojik altyapı anlamında yatırım yapmaya devam ediyoruz. Müşterilerimize sunduğumuz yeni paketimiz de, bu çalışmanın bir ürünü. Mevcut ihtiyaçların karşılanmasının yanı sıra, öngörülen taleplere de cevap verecek çözümler üretme konusunda öncülük ediyoruz” dedi.

Sistemin müşterilere entegre bir hizmet sunduğunu ve buradan gelen verilerin de şirketlere pazarlama stratejilerini oluşturma noktasında destek niteliği taşıdığını belirten Ayçin, platformun şirketlere önemli bir maliyet avantajı sağladığına da dikkat çekti.

Şirketlere veri güvenliği sağlıyor

Neredeyse tüm sektörlere uyarlanabilen sosyal medya platformunun en önemli özelliklerinden biri de, yazılımın tamamen CMC Turkey bünyesindeki IT departmanı tarafından geliştirilmesi. Bu sayede yurt dışı kaynaklı bir bulut bilişim hizmeti alınmıyor ve verilerin güvenliği üst düzeyde sağlanıyor.

Facebook Api ve Twitter Api ile tam entegre

Facebook api ve Twitter api ile tam entegre çalışan platformla kurumsal müşterilerin sosyal medya hesaplarının yönetildiğini ifade eden Meriç Ayçin, sistemin diğer özelliklerini ise şöyle sıraladı, “Sosyal medya ve mail entegrasyonunun yanı sıra, tanımlanan anahtar kelimelerle sosyal medya ve web ortamında arama, rakip müşteri analizi, web chat entegrasyon, inbound – outbound çağrı takibi ve raporlama hizmetleriyle kurumsal müşterilerimize yenilikçi çözümler sunuyoruz.”

 

#CMCTurkey #CMC #çağrımerkezisektörü #çağrımerkezi #Sosyalmedya #Pazarlama #internet

Tags: çağrımerkeziÇağrıMerkeziSektörüCMCCMCTurkeyinternetpazarlamasosyalmedya
Previous Post

Vodafone’lu Esnafa mediamarkt Alışverişlerinde İndirim

Next Post

Dijital Dönüşümde Başarı için 5 Öneri

Next Post
Dijital Dönüşümde Başarı için 5 Öneri

Dijital Dönüşümde Başarı için 5 Öneri

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG