• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

CMC, geliştirdiği özel yazılımla verimliliği en üst seviyeye çıkarıyor

01 Kasım 2013
in Yazılım
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

cmcTürkiye’nin en büyük dış kaynak çağrı merkezlerinden biri olan CMC, yeni ürün ve teknolojilere yatırım yapmayı sürdürerek, hızla büyümeye devam ediyor.

CMC’nin Interactive Intelligence ile birlikte geliştirdiği özel yazılım Advanced Operation Media Server (AOMS), ses tanıma teknolojisi desteği ile, dış aramalardaki ulaşma oranlarında yüzde 60 artış sağlarken, günde 1 milyonun üzerinde çağrı üretimine olanak tanıyor.

Kendi sektöründe lider 80’in üzerinde müşterisine, toplam 6 ayrı lokasyonda çağrı merkezi ve sosyal medya hizmetleri sunan CMC, teknolojideki yenilikleri yakından takip ederek, bu alana yatırım yapmayı ve hizmetlerini sürekli olarak geliştirmeyi sürdürüyor. CMC’nin Interactive Intelligence ile birlikte geliştirdiği özel yazılım Advanced Operation Media Server (AOMS), ses tanıma teknolojisi desteği ile çok daha gelişmiş ve etkin otomatik dış arama algoritmalarının geliştirilmesine ve kullanılmasına imkan tanıyor.

AOMS, çağrı geldiği ya da dış arama yapıldığı zaman Interactive Intelligence Türkçe ses analiz modülü sayesinde çağrının biometrik olarak ses analizini yapıyor ve operatör/telekom tarafından gönderilen sinyal yerine ses analiz özelliğini kullanarak çağrının durumunu belirliyor. Şu anda CMC’nin medya sunucuları en üst seviyede ses analizi yapabiliyorlar.

AOMS sayesinde CMC, yatırım maliyetlerinde düşüş elde ederken, dış aramalardaki ulaşma oranlarında yüzde 60 artış sağlıyor ve günde 1 milyonun üzerinde çağrı üretebiliyor.

 

Tags: depolamadonanım
Previous Post

Dijital Dünyanın Liderleri Webit Kongresi’nde Buluşuyor!

Next Post

Apple, güneş enerjili iPhone üretecek

Next Post

Apple, güneş enerjili iPhone üretecek

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG