• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Çevreye duyarlı LG televizyonlar prestijini artırıyor

08 Mayıs 2013
in Donanım
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Sürdürülebilirlik alanında değerlendirme yapan EPEAT, yeni kategorisi olan TV’ye LG ürünlerini dahil etti.

LG Electronics’in elliden fazla televizyon ürünü, sürdürülebilirlik alanında değerlendirme yapan EPEAT’in TV kategorisi eklenmiş listesine girmeyi başardı. Bu yeni çevresel derecelendirme kategorisi, LG’nin düz ekran HD TV’lerini, internet bağlantılı Smart TV’lerini ve 3D TV’lerini değerlendiriyor. 42 ülke ve bölgede geçerli olan bu kapsamlı EPEAT değerlendirme sistemi tüketicilerin, işletmelerin ve kamu sektörünün televizyon seçiminde çevresel faktörlere göre seçim yapmalarına yardımcı olmayı hedefliyor.

LG’nin 53 adet televizyonunun ABD Çevre Koruma Örgütü, endüstri temsilcileri ve sivil toplum kuruluşlarının da içinde bulunduğu dört yıllık bir konsensus sürecinde geliştirilen dört düzine çevresel performans kriterlerine uygun olduğu belirlendi. EPEAT’in standartları, ürünün enerji tasarrufu, geridönüşümü, tehlikeli maddelerden arındırılma, paketleme ve uzun ömür gibi kriterlerini detaylı şekilde analiz ediyor.

EPEAT CEO’su Robert Frisbee LG Electronics’in EPEAT sistemi televizyon kategorisinde kayıtlı lider bir marka olduğunu belirterek şunları söyledi: “TV kategorisinde kurucu ve üretici firma olarak yer alan LG, tüketiciler için daha yeşil bir televizyon dünyasına doğru ilerliyor”.

LG Electronics Teknolojiden Sorumlu Başkanı Dr. Skott Ahn ise “Bilgisayar ekranları için EPEAT’in uzun süreli ortağı olarak, sürdürülebilir ürünler için tüketicilerimizi eğitme hususunda bu programın fazlasıyla değerli olduğunu biliyoruz. LG, EPEAT’in TV kategorisindeki ilk markası olmaktan gurur duyuyor” dedi.

EPEAT, 2006 yılından bu yana sürdürülebilirlik alanında değerlendirme yapan, şirketler, devletler ve tüketicilerin daha yeşil bilgisayar ve ekranları satın alabilmelerini sağlayan özel bir program. EPEAT’te yer alan TV kategorisine ek olarak, yazıcılar gibi diğer görüntüleme cihazları da bulunuyor.

 

 

Tags: bilişimdonanım
Previous Post

ADATA’dan minik, güçlü yeni bir USB bellek

Next Post

Barkod ve Mobil Uygulamalar

Next Post

Barkod ve Mobil Uygulamalar

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG