• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Callpex, kadrosunu güçlendirmeye devam ediyor…

09 Temmuz 2013
in Kamu
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Yetkin insan kaynağı, çağdaş teknolojik altyapısı ve etkin süreç yönetimi olanaklarıyla telekomdan havacılığa, finanstan e- ticaret’e kadar birçok farklı sektöre katma değerli servisler veren Callpex, kadrosuna son olarak Barış Açarı’yı dahil etti…

İstanbul, Yozgat ve Bingol olmak üzere üç farklı lokasyonda, 20’nin üzerinde kurumsal müşterisine, 1.400 çalışanı ile 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet veren, müşteri talep ve ihtiyaçları doğrultusunda özelleştirilebilen dış kaynak hizmetleri sunan bir çağrı merkezi olan Callpex, kadrosunu güçlendirmeye devam ediyor. Yetkin insan kaynağı, çağdaş teknolojik altyapısı ve etkin süreç yönetimi olanaklarıyla telekomdan havacılığa, finanstan e- ticaret’e kadar birçok farklı sektöre katma değerli servisler veren Callpex, kadrosuna son olarak Barış Açarı’yıdahil etti.

Marmara Üniversitesi Satış Yönetimi ve Marmara Üniversitesi İktisat Bölümü mezunu olan Barış Açarı, iş hayatına Demirbank Elektronik İş Geliştirme Müdürlüğü’nde başladı. Açarı, daha sonra sırasıyla; Demirbank Demirfrekans’ta Takım Lideri, HSBC Bank Çağrı Merkezi Kanalı Satış Yönetiminde Yönetmen Yardımcısı, HSBC Bank Müşteri Hizmetleri ve Satış Yönetmeni olarak görev aldı. Aynı departmanda Müdür Yardımcılığı görevinde bulunan Açarı, 2009-2012 yılları arasında TTNET Müşteri Hizmetleri Çağrı Merkezi Müdürü görevini üstlendi. Callpex’te Operasyon Direktörü olarak atanmadan önce Doğan Online Hepsiburada Müşteri Hizmetleri Müdürü olarak görev yapan Açarı, profesyonel iş hayatına Callpex’te devam edecek.

Kalite anlayışını teknolojinin sunduğu olanaklarla birleştirerek sektöre, müşterilerine en kapsamlı ve en iyi değeri yaratabilen dinamik bir şirketin amaçlarına hizmet etmekten dolayı mutlu olduğunu ifade eden Barış Açarı, “Callpex, tamamen müşterilerinin ihtiyaçlarına odaklı, özelleştirilmiş ve esnek süreçler tasarlayarak, sunduğu hizmetlerde fark yaratan bir firma. Temel prensipleri; müşteri talepleri ile birebir örtüşen, esnek, çevik ve sonuç odaklı servis ağı sunmak olan bir firmanın üyesi olmaktan dolayı çok heyecanlıyım” dedi.

Tags: bilişimdepolamae-ticaretgenelinternet
Previous Post

HP KOBİ’ler için yeni depolama çözümlerini duyurdu…

Next Post

Konforlu Laptop Deneyimi Yaşamak İsteyenler İçin: Logitech Mk240

Next Post

Konforlu Laptop Deneyimi Yaşamak İsteyenler İçin: Logitech Mk240

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG