• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Çağrı Merkezleri Hem Müşteri Memnuniyetini, Hem de İşletmenin Başarısını Artırıyor

02 Haziran 2024
in Çağrı Merkezi
Çağrı Merkezleri Hem Müşteri Memnuniyetini, Hem de İşletmenin Başarısını Artırıyor

DİA Yazılım Genel Müdürü - Suha Onay

Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Çağrı merkezi verimliliğine öncelik veren ve buna yatırım yapan işletmelerin müşteri sadakatini sağlayıp, pazarda müşterileri çekerek açık bir rekabet avantajı elde ettiğini açıklayan DİA Yazılım Genel Müdürü Suha Onay, DİA’nın müşteri memnuniyetinde %90’ın üzerinde oranlarla başarıya sahip olduğunu söyledi…

Çağrı merkezi verimliliği, uzaktan çalışma, artan çağrı hacimleri, eski teknoloji ve yetersiz temsilci eğitimi ile boğuşan birçok işveren için ulaşılamaz bir hedef haline geldi. DİA Yazılım’ın düzenli aralıklarla müşteri memnuniyeti anketleri gerçekleştirdiğini vurgulayan DİA Yazılım Genel Müdürü Suha Onay,  “Müşteri memnuniyetinde yüzde 90’ın üzerinde bir oranla büyük bir başarıya sahibiz. Yüksek müşteri memnuniyetini sağlamanın bir ayağı da çağrı merkezi verimliliğini artırmak. Bunun için uluslararası kabul görmüş belli başlı stratejileri takip ediyoruz.” dedi.

Etkin bir çağrı merkezi yanıt süresini hızlandırmalı

Çağrı merkezlerinin başarıyı yakalamasındaki en kritik ve en önemli adımları da açıklayan Onay, “Çağrı merkezlerindeki personellerin, iş süreçlerinin veya teknolojilerin verimsiz olması, dönüşüm fırsatlarının kaçırılmasına yol açabilir. Çağrı maliyetlerinin sürekli arttığı günümüz şartlarında böylesine fırsat kayıpları, modern çağrı merkezlerinin karşılayamayacağı yükler oluşturur. İyi bir çağrı merkezi, yanıt süresini hızlandırırken destek kalitesini korur ve temsilcilerin aşırı yük altında olmasını engeller. Bu da iş gücü yönetiminin doğru yapılmasıyla ve minimum kaynak kullanımıyla sağlanır, böylece maksimum verimlilik elde edilir.

Net hedefler belirlenerek, temsilci gelişimine yatırım yapılmalı

Verimli çağrı merkezi uygulamaları yalnızca işletmenin karlılığını artırmaz, aynı zamanda bir dizi farklı fayda da sağlar: Bu faydalardan bazıları; müşteri memnuniyetinde artış, işletme maliyetlerinin optimize edilmesi, temsilci verimliliğinde artış, daha hızlı yanıt süreleri ve rekabet avantajı oluyor.  Öte yandan verimli bir çağrı merkezi, üstün bir müşteri deneyimi sunarak bağlı bulunduğu işletmeyi rakiplerinden ayırır. Çağrı merkezi verimliliğine öncelik veren ve buna yatırım yapan işletmeler, müşteri sadakatinin son derece değerli olduğu bir pazarda müşterileri çekerek ve elde tutarak açık bir rekabet avantajı elde ederler. Çağrı merkezi verimliliğini artıracak stratejiler ise; net hedefler belirlemek, temsilci gelişimine yatırım yapmak, rutin problemler için rehberler yani temsilcinin, müşterinin problemini nasıl çözeceğini anlatan önceden hazırlanmış yol haritaları oluşturmak, performans analizi yapmak ve temsilci becerisine dayalı çağrı yönlendirmelerini kullanmaktır.” şeklinde konuştu.

Tags: Çağrı merkeziDİA YazılımMüşteri Memnuniyetiyatırım
Previous Post

ASUS Republic of Gamers, İki Yeni Oyuncu Monitörünü Duyurdu

Next Post

eLogo’dan SAP’nin DRC Ürününe e-Dönüşüm Entegrasyonu

Next Post
eLogo’dan SAP’nin DRC Ürününe e-Dönüşüm Entegrasyonu

eLogo’dan SAP’nin DRC Ürününe e-Dönüşüm Entegrasyonu

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG