• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Çağrı Merkezi Sektörü “Yükselen Yıldız”larını Seçiyor

08 Haziran 2016
in Etkinlik
Çağrı Merkezi Sektörü “Yükselen Yıldız”larını Seçiyor
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

 

Çağrı Merkezi sektörünün en önemli etkinliği olan “Çağrı Merkezi Günleri” 19-20 Eylül 2016 tarihleri arasında Haliç Kongre Merkezinde gerçekleşecek.  Son 10 yılda sektörün en prestijli ödül törenine ev sahipliği yapan IMI Conferences’ın, sektördeki insan kaynağını öne çıkarmak ve başarıyı ödüllendirmek hedefiyle hayata geçirdiği Call Center Rising Star ödülleri bu yıl ilk kez sahiplerini bulacak. Yarışmaya katılmak için son başvuru tarihi ise 1 Temmuz

Sektörün temel taşlarından birini oluşturan İnsan Kaynağını merkezine alan bu ödüllendirme sisteminde, En İyi Müşteri Temsilcisi ve En İyi Takım Liderleri izleyicilerin oylarıyla belirlenecek.

Başarılarıyla sektörde rol model olacak nitelikteki genç çalışanları öne çıkarmayı ve motivasyonu arttırmayı hedefleyen yarışmanın ön değerlendirme jürisi sektör yöneticilerinden oluşurken, sektör çalışanları keypadlerle yapacakları oylama sonucunda kazananları belirleyecek.

İki aşamalı değerlendirme sürecinin ilk kısmında adaylar, sektör yöneticilerinden oluşan 18 kişilik bir ön değerlendirme jürisiyle bir araya gelecekler. Bu süreci aşan Müşteri Temsilcisi ve Takım Liderleri ise Call Center Rising Star Ödül sahnesinde kendilerini ifade etme şansına sahip olacaklar.

Yarışma, Mod Tasarım, Plantronics ve Türk Hava Yolları’nın katkılarıyla gerçekleşecek

Contact Center Konferansı ve Fuarı Lider Firmaları Aynı Çatı Altında buluşturuyor

2 gün süresince sektör temsilcilerini bir araya getiren Çağrı Merkezi Günleri, Call Center Rising Star dışında, Contact Center Konferansı ve Fuarına da ev sahipliği yapacak.

Sektörün önde gelen çağrı merkezi ve tedarikçi firmalarının stantlarıyla katıldığı fuar ücretsiz olarak ziyaret edilebilirken, katılımcılar da KOSGEB desteklerinden yararlanabilecek.

Bu yılki ana teması 5 yıldızlı müşteri hizmetleri olan konferans ise Türkiye ve yurtdışından alanında uzman konuşmacıları buluşturacak.

#ÇağrıMerkezi #ÇağrıMerkeziSektörü #ÇağrıMerkeziGünleri #CallCenterRisingStarödülleri #CallCenterRisingStar #ITNetwork #ITNetworkDergisi

Tags: çağrımerkeziÇağrıMerkeziGünleriÇağrıMerkeziSektörüCallCenterRisingStarCallCenterRisingStarödülleriITNetworkITNetworkDergisi
Previous Post

Türk Telekom International ve PCCW Global güçlerini birleştirdi

Next Post

Huawei Türkiye İletim Ağları Zirvesi Gerçekleştirildi

Next Post
Huawei Türkiye İletim Ağları Zirvesi Gerçekleştirildi

Huawei Türkiye İletim Ağları Zirvesi Gerçekleştirildi

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG