• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

BTK Başkanı Acarer ve Kurul Üyeleri Turkcell’i ziyaret etti…

03 Ağustos 2013
in Telekomünikasyon & Mobil
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Turkcell, Kurumsal Müşteri Deneyim Merkezi’nde BTK Başkanı Tayfun Acarer, Kurul II. Başkanı Dr. T. Ayhan Beydoğan ile Kurul Üyeleri Galip Zerey, Yaşar Gök ve Musa Şahin’den oluşan heyeti ağırladı… 

Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv ve Turkcell Yönetim Takımı’nın ev sahipliğinde gerçekleşen ziyarette Acarer; Turkcell’in “müşteriye odaklanma” felsefesi ve son dönemde hayata geçirdiği projeler ile “eşsiz müşteri deneyimi” yaratmaya çalışmaları konularında detaylı bilgi aldı.

Turkcell’in eşsiz müşteri deneyimi yaşatma hedefiyle başlattığı Müşteri 2.0 çalışmaları hakkında yapılan sunumu dinleyen Acarer; bu tür çalışmaların BTK’nın da büyük önem verdiği elektronik haberleşme hizmetleri konusunda abonelere daha kaliteli hizmet sunma konusuna destek verdiğini belirtti.

Türkiye’nin 2023 yılında gayri safi milli hâsıla bakımından dünyanın ilk on devleti arasında olma hedefine ulaşabilmesi için toplumsal dönüşümün ve ekonomik büyümenin önünü açan olanakları erişilebilir kılmanın yanında bu hizmetlere kaliteli biçimde erişebilmenin de önemli olduğunu vurgulayan Acarer, şunları kaydetti:“Sahip oldukları abone sayısı, kullandıkları teknolojinin üstünlüğü, sundukları içeriğin çeşitliliği ve hizmet kaliteleri açısından dünya çapında büyük işletmecilerimizin olması gurur vericidir. Küresel ölçekte sürdürülebilir rekabet gücümüzü artırmak için inovasyona dayalı gelişmeler her zaman çok kıymetli olacaktır. ”

Tayfun Acarer’e ziyareti sırasında eşlik eden Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv, ziyaret kapsamında yaptığı değerlendirmede; “Turkcell takımı olarak, insanımıza sunduğumuz hizmeti kusursuz kılmak üzere eşsiz müşteri deneyimine odaklanıyoruz. Bunun için inovasyon ve operasyonel mükemmeliyetin büyük öneme sahip olduğuna inanıyoruz. Bu nedenle şimdiye kadar olduğu gibi bundan sonra da sürdürülebilir büyüme ve Türkiye’ye katkı anlayışıyla yolumuza devam edeceğiz” diye konuştu.

Tags: mobil
Previous Post

Avea, yeni motto ve sembolüyle “Hayat değişir Avea’yla” diyor…

Next Post

AssisTT Çağrı Merkezi, Amasya’da özel sektörün en büyük istihdamını sağlayacak…

Next Post

AssisTT Çağrı Merkezi, Amasya’da özel sektörün en büyük istihdamını sağlayacak…

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG