• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Bosch’tan mağazadaki müşterinin davranışlarını analiz eden çözüm

08 Eylül 2017
in Güvenlik
Bosch’tan mağazadaki müşterinin davranışlarını analiz eden çözüm
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Bosch Güvenlik Sistemleri, perakendecilerin operasyonlarını, müşteri ilişkilerini ve satışlarını geliştirmeleri için, mağaza yoğunluğuna ilişkin değerli bilgiler sunan Mağaza İçi Analizi çözümünü geliştirdi.

 

Mağaza İçi Analizi’nin önemli bir parçası olan Bosch IP panoramik kameralar, mağazanın görüş alanını artırmak için kullanılıyor. Kameralar, müşterilerin konum verisini oluşturmak için Akıllı Video Analizinden yararlanıyor. Ardından bu veriler ileri işlemeye tabi tutulmak üzere, alışveriş yapan kişinin gizliliğini koruyacak önlemlerin alındığı güvenli Bulut’a gönderiliyor. Bulut’ta veriler, perakendeciler ve operasyon yöneticileri için özelleştirilmiş web arayüzleri aracılığıyla paylaşılan performans sonuçlarına ve sanallaştırmalara dönüştürülüyor.

 

Müşteri davranışları mercek altında

Mağaza İçi Analizler, satıcılar için, müşterilerin mağazada gezdikleri süre boyunca sergilediği davranışlarla ilgili bilgiler sağlıyor. Müşterilerin mağaza boyunca amaçlanan yolda hareket edip etmediklerini belirlemek için, satıcılara akış analizi gibi mağaza trafiği sanallaştırma araçları sunuyor. Çözüm, müşterilerin nerede yürüdüğünü, durduğunu ve beklediğini göstererek, bir görüntüleyicideki gerçek sayıya ve alışveriş yapan davranışına göre bağlılık süreleri ve oranları gibi performans ölçümleri sağlıyor. Bu, satıcılara daha yüksek satış ve gelir sağlayabilecek ürünlerde müşteri bağlılığını artırmak için gerek duydukları bilgileri sağlayarak, mağazadaki her görüntüleyicinin performansını değerlendirmelerine yardımcı oluyor.

 

Mağaza İçi Analizler, operasyon yöneticileri için de departman ve mağaza seviyesinde trafiğe ilişkin bilgiler sağlıyor. Operasyon yöneticileri, en yoğun zamanlarda mağazada müşterilere hizmet sunacak yeterince personel olduğundan emin olmak için bu bilgi araçlarını kullanabiliyor. Ayrıca, trafik verileri de perakendecilerin zaman içinde müşteri hizmetleri kalitesini izlemesine olanak tanıyor. Bosch’un yeni çözümü, yüksek kamera sayısına sahip en büyük perakende mağazalarını bile kapsayacak şekilde kolayca ölçeklendiriliyor.

#manset

Tags: manset
Previous Post

Türkiye’deki KOBİ’lerin yüzde 71’i buluta sıcak bakıyor

Next Post

İndeks Bilgisayar’ın yeni genel müdürü Banu Sürek oldu

Next Post
İndeks Bilgisayar’ın yeni genel müdürü Banu Sürek oldu

İndeks Bilgisayar'ın yeni genel müdürü Banu Sürek oldu

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG