• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Biruni Laboratuvarları Müşteri Memnuniyeti ve Geri Bildirimleri Konusunda Pisano İle El Sıkıştı

01 Nisan 2016
in Kurumsal Uygulamalar
Biruni Laboratuvarları Müşteri Memnuniyeti ve Geri Bildirimleri Konusunda Pisano İle El Sıkıştı
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Türkiye’nin 33 yıllık markası Biruni, Gerçek Zamanlı müşteri memnuniyeti konusunda mobil web uygulamaları geliştiren Pisano ile anlaşarak, hastaları için yeni geri bildirim kanalları yarattı. 

 

Sağlık sektöründe, konusunda liderliğini ve referans kurum niteliğini 33 yıldır sürdüren Biruni Laboratuvarları’nın müşterileri, Pisano ile yapılan anlaşma ile birlikte tüm Biruni şubelerine yerleştirilen kiosklar yardımıyla geri bildirimlerini diledikleri her an yetkililere ulaştırabilecekler. Uygulama, Biruni’nin İstanbul’da bulunan 14 şubesine yerleştirilen kiosklardan yapılan tüm geri bildirimleri sınıflandıracak ve anında doğru yetkiliye ulaştıracak. Böylece Biruni yetkilileri gerçek zamanlı olarak hastalarıyla birebir iletişimde olabilecek.

 

Konuyla ilgili olarak Pisano Kurucu Ortağı Özkan Demir:

“Biruni gibi alanında lider ve köklü bir kuruluş ile çalışmaktan ötürü çok mutluyuz. Pisano olarak hedefimiz, Biruni’nin hastalarına ve hastaların da Biruni yetkililerine anında ulaşabilmeleri ve ihtiyaç anında birbirleriyle sürekli iletişim hâlinde kalabilmeleri için doğru temas noktaları oluşturmaktı. Bu vesileyle hasta deneyiminin en iyi şekilde analiz edilip hastalar için kurum içerisinde en doğru deneyim alanlarının yaratılmasına yardımcı oluyoruz” dedi.

 

Biruni Laboratuvarları Pazarlama Proje Yöneticisi Barış Altuğ, bu işbirliği ile ilgili olarak:

“Biruni olarak, tüm şubelerimizde müşteri memnuniyeti çözümleri alanında Pisano ile yaptığımız bu iş birliğinin sonuçlarını çok kısa bir sürede almaya başladık. Hasta geri bildirimi için daha önce sunduğumuz “hizmetimizden memnun kaldınız mı” anketleri yerine artık dijital ortamda ve gerçek zamanlı bir sisteme sahibiz. Hastalarımız her türlü geri bildirimlerini anında bizlere aktarabiliyor ve bizler de en kısa sürede konuyu değerlendirip onlarla iletişim kurabiliyoruz. Pisano’nun çözümleriyle her zaman olduğu gibi, şubelerimizden hizmet alanların memnuniyetini daha da arttırmayı hedefliyoruz.” dedi.

#Pisano,  Özkan Demir, Biruni Laboratuvarları, Pazarlama Proje Yöneticisi, Barış Altuğ

 

 

 

Tags: Pisano
Previous Post

Faturalarımızı­ Hala­ Banka­ Şubesinden­ Ödüyoruz

Next Post

Kyocera Liderlik Geleneğini Bozmadı

Next Post
Kyocera Liderlik Geleneğini Bozmadı

Kyocera Liderlik Geleneğini Bozmadı

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG