• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Bir Dijital Pazarlama Kampanyasının Anatomisi

24 Şubat 2016
in Dosya Konusu
Bir Dijital Pazarlama Kampanyasının Anatomisi
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş
Workinton ile Dijital Stüdyo işbirliğinin ikinci etkinliği olan “Bir Dijital Pazarlama Kampanyasının Anatomisi” adlı etkinlik, 27 Şubat, Cumartesi günü Eren Kumcuoğlu‘nun yol göstericiliğiyle Workinton Levent Şubesi‘nde gerçekleşecek.
Etkinlik kapsamında, dijital dünyada gerçekleşen pazarlama faaliyetleri teorik altyapı ve örnekler ile anlatılırken; bir dijital iletişim kampanyasının yaratımında, brief sürecinden kurgu tasarımına, uygulamaya ve beraber çalışmaya dayalı bir atölye çalışmasıyla aktarılacak. Atölye çalışması ile ortaya çıkan fikirler ve sunumlar, beraber değerlendirme çalışmasıyla irdelenecek.
Dijital Stüdyo ve Workinton’ın bir araya gelerek uygulamalı ve katılıma dayalı bir deneyime dönüştürdüğü eğitim sonucunda katılımcılar, dijital iletişim öğelerinin her birinin tüketicilerin satın alma kararı vermelerindeki rolünü anlayacak, iletişim faaliyetlerini bütünleyecek dijital briefler yazabilecek ve gerçek vakalar üzerinden örnekler görüp, uygulamalı çalışmalar yaparak etkin dijital iletişim faaliyetleri tasarlayabilecekler.
#dijital #dijitalpazarlama #pazarlama #dijitalpazarlamakampanyası #dijitalstüdyo
Tags: Dijitaldijitalpazarlamadijitalpazarlamakampanyasıdijitalstüdyopazarlama
Previous Post

Üst düzey yöneticiler siber suçlarla mücadelede ne kadar aktif?

Next Post

İşletmenizin Buluta Yolculuğunda Dikkat Etmesi Gereken 7 Püf Noktası

Next Post
İşletmenizin Buluta Yolculuğunda Dikkat Etmesi Gereken 7 Püf Noktası

İşletmenizin Buluta Yolculuğunda Dikkat Etmesi Gereken 7 Püf Noktası

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG