• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Bilkom, Yenileme Merkezi ile Her Ay Binlerce Ürünü Ekonomiye Geri Kazandırıyor

05 Mart 2025
in Sektörel Teknolojiler
Bilkom, Yenileme Merkezi ile Her Ay Binlerce Ürünü Ekonomiye Geri Kazandırıyor
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Bilkom’un Gebze’de kurduğu yeni satış sonrası hizmetler deposu ve yenileme merkezi, iade, ayrıştırma ve onarım süreçlerini tek bir çatı altında toplayarak operasyonel verimliliği artırıyor, karbon emisyonunu azaltıyor ve döngüsel ekonomiye katkı sağlıyor…

Dünyanın lider teknoloji markalarının Türkiye dağıtıcısı Bilkom, satış sonrası hizmet süreçlerini merkezileştiren yeni deposunu ve yenileme merkezini Gebze’de faaliyete geçirdi. Daha önce üç farklı konumda yürütülen iade, ayrıştırma ve onarım süreçlerini tek bir tesiste toplayan Bilkom, satış sonrası hizmetlerde operasyonel verimliliğini artırırken, karbon emisyonunu da önemli ölçüde azaltıyor.

Tüm satış sonrası hizmet operasyonları tek çatı altında

Bilkom’un yeni satış sonrası hizmetler deposu ve yenileme merkezi, iade edilen cihazların teslim alınmasından teknik kontrolüne, ayrıştırılmasından yenilenme sürecine kadar tüm aşamaları tek bir tesiste gerçekleştiriyor.

Yasal düzenlemeler doğrultusunda iade edilen ürünler, Gebze’deki merkezde teslim alınarak ön kontrol sürecinden geçiriliyor. Ürünlerin fiziksel durumu, eksik parçaları veya hasarları bu aşamada tespit ediliyor. Ürünler markalarına ve işlem durumlarına göre ayrılarak düzenleniyor. Bu sayede her cihazın işlem süreci kolayca takip edilebiliyor. Onarılmaya ve yenilenmeye uygun görülen cihazlar, aynı tesis içinde yenilenerek hızla döngüsel ekonomiye kazandırılıyor. Bu sayede nakliye süreçlerinden doğan karbon ayak izi ve taşıma esnasında ortaya çıkabilecek riskler ortadan kaldırılıyor; zaman ve maliyetten de tasarruf sağlanıyor.

Aylık 20 bin yedek parça ve 2 bin ürün kapasitesi

Bilkom, her ay ortalama 20 bin yedek parçayı ve 2 bin ürünü işleme alarak ekonomiye yeniden kazandırıyor. ‘Atık karşıtı’ yaklaşımıyla yeniden kullanılabilir durumdaki cihazları gerekli teknik kontroller ve onarımlardan geçirerek ekonomiye geri kazandıran Bilkom, elektronik atık üretiminin de önüne geçiyor. Böylece ürünlerin ömürleri uzuyor, kaynaklar daha verimli kullanılıyor ve döngüsel ekonomiye katkı sağlanıyor.

Bilkom’dan elektronik atığın azaltılmasına katkı

Elektronik atığın azaltılmasında onarım ve yenileme süreçleriyle aktif rol oynayan Bilkom, her yenilenen ürün ve değerlendirilen yedek parça ile kaynakların daha verimli kullanılmasına katkıda bulunuyor.

Gebze’deki yeni satış sonrası hizmetler deposu ve yenileme merkezi, Bilkom’un ‘tek çatı altında verimlilik’ modelini hayata geçirerek iade sürecinden yenileme aşamasına kadar tüm adımları entegre bir yapıda yönetiyor. Bilkom’un sürdürülebilirlik odaklı büyüme stratejisinin önemli bir parçası olan bu merkez hem müşteri memnuniyetini artırıyor hem de döngüsel ekonomiye anlamlı katkılar sağlıyor.

Tags: bilkomSatış Sonrası HizmetlerYenileme Merkezi
Previous Post

Türk Telekom’dan 5G’de Yerlilik İçin Büyük Hamle

Next Post

Engin Aksoy: “Amacımız, her bir müşterimiz için en iyi deneyimlerle dijital devrime yön vermek”

Next Post
Engin Aksoy: “Amacımız, her bir müşterimiz için en iyi deneyimlerle dijital devrime yön vermek”

Engin Aksoy: “Amacımız, her bir müşterimiz için en iyi deneyimlerle dijital devrime yön vermek”

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG