• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Bang&Olufsen ve Ferrari’den Yeni Koleksiyon

10 Kasım 2023
in Kariyer
Bang&Olufsen ve Ferrari’den Yeni Koleksiyon
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Güçlü ses ve tasarımın bir araya geldiği Bang & Olufsen, motor sporlarının öncüsü Ferrari ile iş birliğini duyuruyor…

Bang & Olufsen, motor sporları öncüsü Ferrari ile yeni bir koleksiyona imza atıyor. Bu koleksiyon, Bang & Olufsen’in alüminyum mükemmeliyetini öne çıkarırken, Beosound 2 ev hoparlörü, Beoplay H95 kulaklıklar, Beoplay EX kulak içi kulaklıklar ve taşınabilir hoparlör Beosound Explore gibi bir dizi kulaklık ve hoparlörün yeniden tasarlanmasıyla her iki markanın estetik, güç ve hassasiyet tutkusunu kutluyor. Tüm bu ürünler, Ferrari markasının imzası olan kırmızının çarpıcı tonuyla bütünleşiyor.

Bang & Olufsen CEO’su Kristian Teär bu iş birliği hakkında heyecanlı olduğunu belirtiyor ve ekliyor: “Bu koleksiyon, en iyi performans, zarif estetik ve titiz işçiliğin birleşiminden oluştu. Her iki markanın da eşsiz mirası bu iş birliğini unutulmaz kılıyor”.

Her iki marka da yarım asırdan fazla bir süredir yeniliklerin öncüsü oldu. Bang & Olufsen, 1925’ten beri küresel ses ve görüntü sahnesini şekillendirirken, Ferrari 1947’den beri otomotiv endüstrisini altüst ediyor. Her iki markanın toplamda 150 yıldan fazla süren yenilikleri, bu iş birliğine dökülüyor.

Süper otomobilden ilham aldı… Görülecek bir ses!

Bang & Olufsen’ın İş Geliştirme ve Stratejik Ortaklıklar Kıdemli Başkan Yardımcısı Christoffer Poulsen, koleksiyonun markanın geleneksel yaklaşımından bir sapma olduğunu belirtiyor: “Bu koleksiyon farklı. Onlar birer ifade parçasıdır. Süper otomobiller gibi, nerede olurlarsa olsunlar kendilerini gösterir ve duyururlar.”

Koleksiyonda yer alan ürünlerin her biri, Ferrari’nin ikonik kırmızısıyla anodize edilmiş ve Bang & Olufsen ile Ferrari’nin logosuyla tamamlanmış.

Tags: Bang & OlufsenBeoplay H95Christoffer PoulsenFerrariKoleksiyon
Previous Post

CC-Link IE TSN Tüm Endüstrileri Geleceğe Hazırlıyor

Next Post

Getir, ABD’de Online Market Şirketi FreshDirect’i Satın Alıyor

Next Post
Getir, ABD’de Online Market Şirketi FreshDirect’i Satın Alıyor

Getir, ABD’de Online Market Şirketi FreshDirect’i Satın Alıyor

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG