• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

AssisTT Girişimci Müşteri Temsilcisi Modelini Tüm Türkiye’ye Açtı

24 Ocak 2024
in Çağrı Merkezi
AssisTT Girişimci Müşteri Temsilcisi Modelini Tüm Türkiye’ye Açtı
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Türk Telekom’un müşteri deneyimi şirketi AssisTT, geçen yıl hayata geçirdiği Girişimci Müşteri Temsilcisi modelini tüm Türkiye’ye açtı. AssisTT; çalışma hayatının ofis, mesai saati gibi sınırlamalarına tâbi olmadan, çalışma yerini ve süresini kendisi belirleyerek, iyi gelir elde etmek ve en önemlisi iş dünyasına girişimci olarak adım atmak isteyenleri bekliyor. Girişimci Müşteri Temsilcisi olmak isteyenler bu model ile Türkiye’nin her ilinden çalışabilecek. Girişimciliğin yeni nesil teknolojilerle ekonomik kalkınmanın bir kaldıracı olarak kurgulandığı modelde, müşteri deneyimi hizmeti verebilmek için sadece bir bilgisayar ile bir kulaklık yeterli olacak…

İnsan odaklı çalışan deneyimi anlayışı ve yenilikçi insan kaynakları uygulamalarıyla uluslararası platformlarda ödüller kazanan Türk Telekom’un müşteri deneyimi şirketi AssisTT, çalışanlarının kariyerlerinde ilerleme fırsatlarına yönelik ürettiği çözümlerle sektörde dikkat çekiyor. Çalışanlarının ihtiyaçları doğrultusunda yeni çalışma modelleri geliştiren AssisTT; hayata geçirdiği Girişimci Müşteri Temsilcisi modeli ile çalışma hayatının ofis, mesai saati gibi sınırlamalarına tâbi olmadan, çalışma yerini ve süresini kendisi belirlemek, iyi gelir elde etmek ve en önemlisi iş dünyasına girişimci olarak adım atmak isteyenlere hitap ediyor. 2022 yılında hayata geçirdiği Girişimci Müşteri Temsilcisi modelini öncelikle AssisTT çalışanlarına sunan şirket, bu fırsatı girişimci olmak isteyen tüm adaylara sunuyor.

AssisTT Operasyon Genel Müdür Yardımcısı – Levent Yalçın

AssisTT’in sektörüne bir ilk olarak kazandırdığı modelde; kişilere şahıs şirketini kurarak kendi işinin patronu olma, çalışma saatleri, çalışma yerinde esneklik, gelirde artış gibi avantajlar sunuluyor. Kişiler kendi şirketini kurup hizmet üretimi oranında daha yüksek gelir elde ederken 18-29 yaş arasında olan gençler Vergi ve Bağkur teşviki olan “Genç Girişimci İstisnası” programına dahil olabiliyor. 29 yaş üstü olanlar ise KOSGEB gibi devlet teşviklerinden faydalanabiliyor.

Konuyla ilgili açıklama yapan AssisTT Operasyon Genel Müdür Yardımcısı Levent Yalçın: “Girişimcilik ekosistemine ve gençlerin istihdamına verdiğimiz önem doğrultusunda Girişimci Müşteri Temsilcisi Modelimizi hayata geçirdik. Modelimizde girişimciliği yeni nesil teknolojilerle destekleyerek ekonomik kalkınmaya etkisini dikkate alarak kurguladık. Kendi işinin patronu olmayı seçen arkadaşlarımız kendi şirketlerini kurarak sektör ortalamasının üzerinde bir gelir artışı sağladı. Çalışma arkadaşlarımızdan aldığımız olumlu dönüşler sayesinde artık modelimizi tüm Türkiye’ye açıyoruz. Girişimci Müşteri Temsilcisi Modelimizle hem sektörümüze hem bu alanda kariyerini geliştirmek isteyen arkadaşlarımıza hem de ülke ekonomisine katkı sağladığımız için mutluyuz” dedi.

Yalçın modelin çalışanlar kadar müşteriler için de avantajlar sağladığının altını çizerek şunları söyledi: “Girişimci Müşteri Temsilcisi modelimizle, müşterilerimizin inbound çağrı ihtiyaçlarına yenilikçi bir yaklaşım getiriyor, esnek planlamalarla yoğun dönemlerini daha verimli şekilde yönetiyor, dakika bazlı fiyatlandırma ile etkin maliyet yönetimi avantajı sunuyoruz.”

Tags: AssisTTGirişimci Müşteri TemsilcisiGirişimcilik
Previous Post

Finansal Teknolojiler İşletmelerin Büyümesinde Stratejik Rol Oynuyor

Next Post

Vertiv, Üretim Kapasitesini İki Katına Çıkarmayı Hedefliyor

Next Post
Vertiv, Üretim Kapasitesini İki Katına Çıkarmayı Hedefliyor

Vertiv, Üretim Kapasitesini İki Katına Çıkarmayı Hedefliyor

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG