• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

APY Ventures’dan Juphy’ye Yatırım

28 Ocak 2021
in Kariyer
APY Ventures’dan Juphy’ye Yatırım
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Albaraka Portföy tarafından girişimlere fonlama sağlamak için kurulan APY Ventures, Albaraka Garaj’ın üçüncü dönem girişimlerinden Juphy’ye, 750.000 TL yatırım yaptı…

Albaraka Portföy, girişimcilik ekosistemine yatırım yapmaya devam ediyor. Albaraka Türk Bankası’nın iştiraki olan Albaraka Portföy tarafından startupların desteklenmesi için kurulan APY Ventures, markaların müşteri destek çözümlerini tek ekranda toplayan Juphy’ye yatırım yaptı.

Albaraka Portföy Yönetimi A.Ş. Start-up Girişim Sermayesi Yatırım Fonu’ndan 750.000 TL tutarında ilk yatırımını alan Juphy, aynı zamanda Albaraka Garaj’ın üçüncü dönem girişimcilerinden biri. Osman Erdi Balcıoğlu ve Eyüp İbişoğlu tarafından 2019 yılında hayata geçirilen girişim Juphy, müşterilerine e-mail, sosyal medya ve mobil mağazalar gibi müşteri iletişim kanallarından gelen her türlü mesaj, yorum ve şikayetleri tek ekrandan takip edip, yönetebilme imkanı sağlıyor.

APY Ventures’ın 9. yatırımı olan Juphy, sadece Türkiye’de değil Amerika’da da operasyonlarını sürdürüyor. Bu yatırımla birlikte Juphy, daha güçlü bir ekip ile entegrasyon sayısını artırarak pazarlama faaliyetlerine ağırlık verecek.

2020 yılı içerisinde 20 farklı ülkeden 300’ün üzerinde müşteriye ulaşan Juphy, en çok markalar, dijital ajanslar ve çağrı merkezleri tarafından kullanılıyor.

Ayrıca 2020’nin 3. çeyreğinde elde edilen bir diğer başarıya göre Juphy, müşterilerin ve kullanıcıların gerçek değerlendirmelerine göre oluşturulan dünyaca ünlü “G2” yazılım ürünleri karşılaştırma platformunda 2021 kış raporunda birçok geleneksel müşteri destek araçlarını geride bırakarak “Sosyal Medya Müşteri Destek” kategorisi sıralamasına göre dünyadaki en iyi ilk 5 platform arasına girmeyi başardı.

Tags: Albaraka GarajAlbaraka PortföyAlbaraka Türk BankasıAPY VenturesJuphyStart-up
Previous Post

Ulusal Siber Güvenlikte Veri Merkezlerine Büyük Sorumluluk Düşüyor

Next Post

SOCAR Ar-Ge ve ODTÜ’den Ortak Proje

Next Post
SOCAR Ar-Ge ve ODTÜ’den Ortak Proje

SOCAR Ar-Ge ve ODTÜ’den Ortak Proje

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG