• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Ahmet Pura yeniden IAB Türkiye Başkanı oldu

11 Ocak 2013
in Etkinlik
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Tüm dünyada dijital pazarlama endüstrisinin gelişmesi için kurulan ve halen 33 ülkede faaliyet gösteren IAB’nin (Interactive Advertisement Bureau), Türkiye merkezi 2. Olağan Genel Kurul toplantısı 10 Ocak’ta yapıldı ve Ahmet Pura yeniden Başkan oldu.

Genel Kurul, IAB Türkiye Başkanı Ahmet Pura’nın açılış konuşmasıyla başladı. Pura konuşmasında 2012 ilk 6 ay reklam yatırımlarını değerlendirdi. Konvansiyonel mecralarda Türkiye’nin dünyaya paralel bir gelişim gösterdiğini, ancak dijitalde %7.2 olan dünya ortalamasının bir hayli üstüne çıktığını ve %34.4’lük bir büyüme oranı yakaladığını vurguladı. IAB Türkiye ve Reklamcılar Derneği verilerinin entegre edilerek analiz edilmesi sonucunda, dijitalin geçtiğimiz yılın ilk yarısında toplamdan %16’lık bir pay aldığını belirtti. Türkiye’deki büyüme trendinin, önümüzdeki dönemde de çift haneli rakamlarla süreceğinin altını çizen Pura, 2015’de dijitalin toplamının 1.2 milyar $’a ulaşmasının ve 2016’da Türkiye reklam yatırımları toplamı içinde %25-30’luk bir paya sahip olmasının beklendiğini dile getirdi.

Hedeflerin ve beklentinin yüksek olduğunu, bu nedenle IAB Türkiye’nin daha çok çalışması gerektiğini önemle vurguladı. Sözlerini bitirirken IAB Türkiye’nin birinci dönem çalışmalarına emek veren Yönetim Kurulu, Yürütme Kurulları ve IAB üyelerine teşekkür ederek mükemmel bir ekiple çalıştığını belirtti.

2012 Faaliyet raporunun sunulmasının ardından yeni dönemde görev yapacak Yönetim, Denetim ve Disiplin Kurullarının seçimine geçildi. Oylama sonuçlarına göre 2013 – 2014 döneminde;

YÖNETİM KURULU

Başkan:Ahmet Pura / Reklamverenler Derneği

Başkan Yardımcıları: Neslihan Olcay / Reklamcılar Derneği,  Rima Erdemir / Medyanet (2013),  Mahmut Kurşun / Ciner Yayın Holding (2014)

Genel Sekreter: Ayşen Akalın / Eczecıbaşı

Sayman: Aylan Özusta / Reklamcılar Derneği

Üyeler:Ahmet Akın / Markom Leo Burnett, Alpay Alptekin / Superonline, Arda Kutsal / Webrazzi, Burak Ertaş / Sahibinden,Cüneyt Devrim / Project House, Kader Kutun / Netcom, Neslihan Mesutoğlu / Turkuvaz Reklam, Onur Çekmegil / Mynet, Oya Öneş Yaşayan / Quisma

Tags: güvenlikinternetkurumsal
Previous Post

KOBIL, Türk Bankalarının güvenliği için Türkiye’de

Next Post

HP’den bulut özellikli iç dekorasyona özel dijital duvar kaplama çözümü!

Next Post

HP'den bulut özellikli iç dekorasyona özel dijital duvar kaplama çözümü!

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG