• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

A.C.E Awards Heyecanı Hız Kesmeden Devam Ediyor!

28 Mayıs 2021
in Etkinlik
A.C.E Awards Heyecanı Hız Kesmeden Devam Ediyor!
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Türkiye’nin müşteri memnuniyetini ölçen  ilk ve tek  platformu Şikayetvar tarafından düzenlenen A.C.E Awards (Achievement in Customer Excellence)’ın altıncısı için sona gelindi. 1 milyonun üzerinde örneklemle gerçekleştirilen ve kusursuz müşteri deneyimini yaşatan markaların ödüllendirildiği Şikayetvar A.C.E. Awards bu yıl 2 Haziran Çarşamba günü Four Seasons Hotel Istanbul’da gerçekleştirilecek törenle sahiplerini bulacak…

120 bin markanın, 6 milyon bireysel üyenin ve milyonlarca ziyaretçinin buluştuğu Şikayetvar, 20 yıllık tecrübesiyle mükemmel müşteri deneyimini yaşatan markaları belirlemeye devam ediyor. Tüketiciler tarafından kusursuz müşteri deneyimi yaşatan markaların belirlendiği A.C.E Awards Ödül Töreni’nin altıncısı içinse geri sayım başladı. Firmaların şikayet verileri, pazar payları ve Şikayetvar tarafından uygulanan yıllık bir milyonun üzerindeki anket temel alınarak hazırlanan Müşteri Deneyim Endeksi araştırması sonuçlarına göre, tüketicisine mükemmel müşteri deneyimi yaşatan markaların ödüllendirileceği Şikayetvar Ödül Töreni 2 Haziran Çarşamba günü Four Seasons Hotel Istanbul at the Bosphorus’ta davetlilere unutulmaz bir deneyim yaşatacak.

Kategori sayısı 47’ye yükseldi

Markaların uçtan uca şikayet yönetim becerisinin ödüllendiği A.C.E Awards’da bu yıl kategori sayısı artırıldı. Geçen yıl 27 farklı sektörde 54 ulusal ve uluslararası markanın ödüllendirildiği ödül töreninde, bu yıl 47 kategoride müşteri deneyimini en iyi yöneten 91 marka ödüllerine kavuşacak.

Kusursuz müşteri memnuniyeti “Yıldız Tayfı” ile ödüllendiriliyor

Markaların başarılarını taçlandırdıkları törenin, ödülü Heykeltıraş Orkide Akkoç imzası taşıyor. Tamamen el yapımı olan ve Yıldız Tayfı adı verilen benzersiz ödül, çok sayıda küçük yıldızın bir araya gelerek büyük bir yıldıza dönüşümlerini temsil ediyor.

Tags: A.C.E Awards (Achievement in Customer Excellence)Four Seasons Hotel Istanbul at the BosphorusŞikayetVar
Previous Post

Acun Medya, medya sektöründeki iş süreçlerini NetApp çözümlerle daha verimli hale getiriyor

Next Post

Vitel Yenilikçi Kamu Çözümleri Zirvesi’nde Yeni Nesil İletişim Teknolojilerini Anlattı

Next Post
Vitel Yenilikçi Kamu Çözümleri Zirvesi’nde Yeni Nesil İletişim Teknolojilerini Anlattı

Vitel Yenilikçi Kamu Çözümleri Zirvesi’nde Yeni Nesil İletişim Teknolojilerini Anlattı

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG