• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Teradata Destek Merkezi’ne Teknoloji Desteğinde Mükemmellik Sertifikası

04 Nisan 2013
in Kurumsal Uygulamalar
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Teradata Müşteri Hizmetleri Global Destek Merkezi’nin uluslararası performansı, Hizmet Yeterlilik ve Performans Sertifikasyon Standartları tarafından art arda sekizinci kez sertifikalandırıldı.  

Veri ambarı alanında dünya lideri Teradata, Müşteri Hizmetleri Global Destek Merkezi’nin uluslararası performansının, tüm dünyada kabul gören Hizmet Yeterlilik ve Performans Sertifikasyon Standartları (SCP) tarafından art arda sekizinci kez sertifikalandırılarak tescillendiğini duyurdu. Teradata’nın sertifikasyonu, bağımsız bir derecelendirme kuruluşu ve standartlar programının yöneticisi olan Service Strategies Corporation tarafından hizmet operasyonları üzerinde gerçekleştirilen kapsamlı bir denetim sonucunda gerçekleşti.

Teradata Global Danışmanlık ve Destek Hizmetleri İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Dan Harrington, konu ile ilgili olarak yaptığı değerlendirmede şunları söyledi: “Bu sertifikasyon ile birlikte Teradata, SCP standartlarına sahip yaklaşık 200 lider global teknoloji şirketinin içinde yer aldığı elit gruba katılmış oldu. Biz de bu titiz değerlendirmeyi, müşterilerimize sunduğumuz hizmetleri iyileştirmek için kullanıyoruz. Teradata Global Destek Merkezi’nin üst üste sekiz yıl boyunca gösterdiği performanstan asıl faydalananların müşterilerimiz olduğuna inanıyoruz. Tüm müşterilerimizin uluslararası standartlarda destek aldıkları bir kez daha tescillendi.”

SCP standartlarında sertifikasyon, en yüksek düzeyde hizmet ve destek için gerekli 100’den fazla çalışma şartının sağlandığının saptanması amacıyla yerinde ve kapsamlı bir denetim sonrası gerçekleşiyor. Kurumsal sorumluluk ve strateji, müşteri memnuniyeti, performans ölçümleri, araştırma ve geliştirme arayüzünün yanı sıra hizmet ve destek operasyonlarının diğer stratejik alanları gibi faktörler SCP standartları arasında yer alıyor. Sertifika sahipliğinin devam etmesi için ise, şirketlerin, yıllık sertifikasyon denetimlerinde, mükemmeliyete olan bağlılıklarını göstermeleri gerekiyor.

Service Strategies Corporation, sağladığı eğitim, danışmanlık, sertifikasyon hizmetlerinin yanı sıra bütünlüklü ve yüksek kalitede hizmet ve destek için düzenlendiği sektörel standart programları sayesinde hizmet kalitesini yükseltiyor. Service Strategies, sürekli hizmet gelişimi için etkinlik sağlayan ve bunu ölçen programlarına denenmiş karşılaştırmalı değerlendirme süreci uyguluyor. Dünyanın önde gelen hizmet ve destek tedarikçileri Service Strategies’in Hizmet Yeterlilik ve Performans Standartları’nı hem başarılarının nicel ve nitel anlamda ölçülmesi hem de hizmet mükemmeliyeti için bir yol haritası olarak kullanıyor.

Tags: depolamainternet
Previous Post

Benetton, Dassault Systèmes’i tercih etti

Next Post

Android’de zararlı yazılım tehdidi artıyor

Next Post

Android’de zararlı yazılım tehdidi artıyor

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG