• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Dünyada ve Türkiye’de kablosuz ağ pazarının lideri ‘TP-LINK’

14 Mart 2013
in Donanım
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Kablosuz ağ çözümlerinde dünya lideri olan TP-LINK, dünyadaki pazar liderliğini Türkiye’ye de taşıdı. 2012 yılında dünya WLAN pazarında yüzde 37 pay ile lider olan şirket Türkiye’de de her yıl büyümesini sürdürerek pazar lideri haline geldi.

2010 yılında yüzde 100 yabancı sermaye ile Türkiye’de ofis açan TP-LINK, 13 Mart 2013 günü bir basın toplantısı düzenledi. Kısa süre içinde Türkiye’de pazar lideri haline geldiklerini belirten TP-LINK Ülke Müdür Yardımcısı Ali Dinçer, 2012 yılında kablosuz ağ (WLAN) pazarında adet bazında yüzde 55 pazar payı ile yine lider olduklarını açıkladı. TP-LINK, Türkiye’de 2013 yılında da büyümesini sürdürerek liderliğini korumayı hedefliyor.

TP-LINK’in dünya pazarında da lider olduğunu belirten Dinçer, bağımsız araştırma kuruluşu IDC verilerine göre 2012 yılında kablosuz ağ pazarında yüzde 37 gibi önemli bir pay elde edildiğini söyledi. 2012 yılında dünya pazarında yüzde 45.5’luk bir büyüme kaydedildiğinin altını çizen Dinçer, “TP-LINK, kaliteli ürünlerinin de uygun fiyatlı olabileceğini sektöre kabul ettirdi. Başarısının ardındaki en önemli neden bu” dedi. Üretimden kaynaklan gücü tüketicilere fiyat avantajı olarak sunmayı ilke edindiklerini; kaliteden asla ödün vermediklerini belirten Dinçer, ürünlerin arıza oranlarının çok düşük olduğuna dikkat çekti.

“TP-LINK ÜRÜNLERİNİN RAKİBİ, YİNE TP-LINK ÜRÜNLERİ”

Basın toplantısında TP-LINK’in çok geniş bir ürün yelpazesi olduğunu söyleyen Dinçer, aynı kategoride birden fazla ürünle tüketiciye seçenek sunduklarını belirtti. Bu nedenle TP-LINK ürünlerinin rakibinin yine bir TP-LINK ürünü olduğunu ifade eden Dinçer, şu anda Türkiye’de 160’in üzerinde modelin satışta olduğunu bildirdi.

TP-LINK’in SOHO (küçük ofis-ev) ve KOBİ olmak üzere iki grupta ürün sunduğunu söyleyen Dinçer, “Türkiye genelindeki yaygın çözüm ortaklarımızla KOBİ’lerin gereksinimlerini belirleyerek, en doğru ve uygun maliyetli çözümler sunuyoruz” dedi. Ayrıca Türkiye’de servis sağlayıcılar ve kamu kurumları ile gerçekleştirdikleri projelere de önem verdiklerini ve önümüzdeki dönemde kutu satışının yanı sıra projeleri de sürdüreceklerini belirtti.

“BİRBİRİYLE HABERLEŞEN, AKILLI ÜRÜNLER ARTIYOR”

Dünyada ve Türkiye’de akıllı cihazların artmasıyla, internete erişen cihazların kullanımının yaygınlaştığını belirten Dinçer, “Artık evlerde de internete bağlı cihaz sayısı artıyor. Birden fazla notebook ve/veya akıllı telefon neredeyse her evde var. Bunlara internete bağlı televizyonlar, DVD oynatıcılar, medya oynatıcılar, hatta buzdolapları, kombiler ekleniyor. Dolayısıyla önceden sadece çalışma odasında gerekli olan internet, evin her yerinde, kesintisiz erişilmesi gereken bir hale geldi” dedi. TP-LINK’in bu gereksinimlere yönelik ürünler geliştirdiğini vurgulayan Dinçer, daha geniş alanda, daha hızlı bağlantı yapmayı sağlayan ürünlere talebin arttığını vurguladı.

ALTERNATİF BAĞLANTI SİSTEMLERİNE DE İLGİ ARTIYOR

Akıllı ev ve ofislerin yaygınlaşmasına paralel olarak kablosuz bağlantının daha çok tercih edildiğini söyleyen Dinçer, kablolara alternatif oluşturan diğer çözümlere de ilginin arttığını vurguladı. Örneğin elektrik tesisatını kullanarak ağ kurmayı sağlayan ürünlere, TP-LINK olarak önem verdiklerinin altını çizen Dinçer, “Türkiye ofisini kurduktan sonra yeni ve alternatif çözümler konusunda tüketicileri bilinçlendirmeyi kendimize görev edindik. Geride bıraktığımız üç yıl içinde bu konularda gerek yayınlarla tüketicilere, gerek etkinliklerle satış kanalına ürünlerden çok çözümleri anlatan, tanıtan, bilgi veren taraf olmayı tercih ettik” dedi.

Tags: donanıminternet
Previous Post

Vertu, İlk Android telefonunu piyasaya sundu

Next Post

HP, en son ürün ve teknolojilerini tanıttı

Next Post

HP, en son ürün ve teknolojilerini tanıttı

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG