• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Türkiye Nokia’yı seviyor

13 Aralık 2012
in Etkinlik
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Ipsos KMG’nin Digital Age dergisi için gerçekleştirdiği “Digital Lovemarks 2012” araştırmasında Nokia bir kez daha Türkiye’nin en sevilen cep telefonu markası seçildi.

Ipsos KMG’nin Digital Age dergisi için gerçekleştirdiği “Digital Lovemarks 2012” araştırmasında Nokia bir kez daha Türkiye’nin en sevilen cep telefonu markası seçildi. 

Dijital dünyanın nabzını daha detaylı tutmak, tüketicilerin en sevdiği dijital markaları saptamak için Digital Age Dergisi adına Türkiye’nin önde gelen araştırma şirketlerinden Ipsos KMG tarafından yapılan Dijital Lovemarks’ın Ekim 2012 araştırmasının cep telefonu galibi yine Nokia oldu. 2-29 Ekim 2012 tarihleri arasında gerçekleştirilen araştırmanın ilk kısmında 5 kategori 1150 tüketici tarafından değerlendirildi; bu kişilerden internet kullanıcısı olan 867’si ikinci kısımda yer alan 18 kategoriyi de yanıtladı. Görüşülen kişilerden her kategori için tek bir marka belirtmeleri istendi.

Bu görüşmeler sonucunda Nokia “En Sevilen Cep Telefonu” kategorisindeki galibiyetini yüzde 51 gibi önemli bir oranla korurken, “En Sevilen Akıllı Telefon” kategorisinde ise ilk üçe girmeyi başardı.

Nokia Türkiye Pazarlama Direktörü Sertaç Şener, Nokia’nın en sevilen marka seçilmesinin ardından şunları söyledi: “Nokia’nın Türk tüketicisiyle uzun yıllara dayanan samimi, açık ve içten bir şekilde kurduğu iletişim sonucu, bugün Dijital Lovemarks Araştırması’nda en sevilen cep telefonu markası seçilmesinden dolayı mutluyuz. Bu aslında ilk kez elde ettiğimiz bir başarı değil. Geçen yıl da yine aynı kategoride birinci seçilmenin yanı sıra, yine MediaCat dergisinde yayımlanan ‘Lovemarks’ araştırmasının sonuçlarına göre, 5 yıldır ülkemizin en sevilen cep telefonu markasıyız. Nokia markasına gösterdikleri sevgi için kullanıcılarımıza bir kez daha çok teşekkür ederiz.”

 

 

Tags: Digital AgeIpsos KMGNokia
Previous Post

ESET’e hem tüketicilerden hem de profesyonellerden ödül

Next Post

Webrazzi Ödeme Sistemleri’12 “Nakitsiz Türkiye” sloganıyla gerçekleşti

Next Post

Webrazzi Ödeme Sistemleri’12 “Nakitsiz Türkiye” sloganıyla gerçekleşti

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG