• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

E-ticaretin Ezber Bozan Yeni Oyuncusu: Temu

06 Ağustos 2025
in Kariyer
E-ticaretin Ezber Bozan Yeni Oyuncusu: Temu
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

2024 yılında App Store’da Amerika Birleşik Devletleri’nde en çok indirilen ücretsiz iPhone uygulamalarında birinci sırada yer alan Temu, kanun düzenlemeleriyle sınırlı hareket alanına rağmen Türkiye’de de önemli büyüme rakamlarına ulaştı…

Yılda %300’ün üzerinde büyüdü!

Gemius Türkiye, e-ticaret alanında ezber bozan oyuncusu Temu’nun bu büyümesini araştırdığında Temmuz 24-25 verilerine göre toplamda erişime ulaşımda büyük bir sıçrama görülüyor. 2024 Temmuz ayında yaklaşık olarak 7 milyon erişime ulaşan Temu, aydan aya erişimini artırmaya devam ederken, bir yıllık süreçte erişiminde yine yaklaşık olarak %314’lük bir yükselişi yakalamış durumda.

2025 verilerine göre ise Temu, 29 milyon ziyaretçi ağırlarken bu ziyaretçilerin 20 milyonu Temu uygulamasını kullandı. Temu’ya girenler alışveriş için yaklaşık 25 dakikalarını sitede/uygulamada harcarken, ziyaretçi başına görüntüleme sayısı 86.

Temu’ya Erkeklerin İlgisi Daha Fazla

Cinsiyet ve yaş dağılımına baktığımızda ziyaret edenlerin arasında erkeklerin ön plana çıktığını, en çok 25-44 aralığındaki kullanıcıların Temu’yu tercih ettiğini görüyoruz.

Temu’nun ziyaretçisini en çok paylaştığı rakibi Trendyol oldu

Sadece Temu’ya girip alışveriş yapanlar olduğu gibi, hem Temu’ya hem de rakipleri Trendyol, Hepsiburada ve Amazon’a giren ziyaretçiler de mevcut.

Gemius Audience’ın gerçekleştirdiği araştırmanın Temmuz 2025 verilerine göre değerlendirildiğinde, Temu ile Trendyol küme kesişimine baktığımızda Temu’nun yüzde 49, Trendyol’un ise yüzde 69’luk erişime ulaştığı söylenebilir. Hem Temu hem de Trendyol’a giren ziyaretçi erişimi ise yüzde 41 seviyesinde.

Hem Temu hem Hepsiburada’ya giren ziyaretçi erişimi ise yüzde 31 olurken, Amazon ile ortak erişimin yüzde 25’te kaldığı görülüyor.

Tags: Araştırmae-ticaretGemius AudienceGemius TürkiyeTemu
Previous Post

Microsoft Türkiye’nin Yeni CMO’su Beyza Sakallı Oldu

Next Post

Dijitalleşen Mağazalarda Verimlilik ve Kârlılık Artıyor

Next Post
Dijitalleşen Mağazalarda Verimlilik ve Kârlılık Artıyor

Dijitalleşen Mağazalarda Verimlilik ve Kârlılık Artıyor

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG