• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

KLOK, Yapay Zekâ Destekli Veri Analizi İle Markaların Müşteri İlişkilerini Güçlendiriyor

11 Mart 2025
in Yapay Zeka
KLOK, Yapay Zekâ Destekli Veri Analizi İle Markaların Müşteri İlişkilerini Güçlendiriyor

KLOK Kurucusu - Deniz Bensusan

Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Yapay zekâ destekli veri eğitimiyle içeriklerde hata riski minimuma iniyor!

Dijitalleşmenin hız kazandığı günümüzde doğru ve güvenilir veriye ulaşmak her zamankinden daha önemli hale geldi. Bu noktada içerik üretiminde hataları minimuma indirmek ve kullanıcı deneyimini üst seviyeye taşımak için yapay zekâ destekli veri eğitimi büyük bir rol oynuyor. Özellikle içerik üretimi ve pazarlama alanlarında doğru ve güvenilir veri kullanımı, başarılı stratejilerin temelini oluşturuyor…

Firmaların içerik üretimi ve pazarlama süreçleri doğru veri kullanımına bağlı olarak şekilleniyor. Geleneksel yöntemlerle işlenen verilerde hata payı yüksek olabilirken, yapay zekâ destekli veri eğitimi sayesinde bu risk en aza indiriliyor. Yapay zekânın veri eğitiminde büyük miktarda veriyi doğru analiz ederek bu verilerden anlamlı bilgiler çıkardığını söyleyen KLOK Kurucusu Deniz Bensusan, bunun özellikle pazarlama stratejileri kapsamındaki içeriklerin daha güvenilir ve hatasız olmasına büyük katkı sunduğunu söyledi.

“Veri eğitiminin kişiselleştirilmiş kampanyalara katkısı büyük”

Pazarlama stratejilerinin başarısının hedef kitleye ulaşan içeriklerin kalitesine ve güvenilirliğine bağlı olduğunu söyleyen Deniz Bensusan, “Özellikle kurumların iletişim süreçlerinde hayati öneme sahip olan içeriklerin güvenilirliği, kullanılan veri kaynaklarının doğruluğuna bağlıdır. Bu noktada devreye giren yapay zekâ destekli veri eğitimi, müşteri davranışlarını analiz ederek kişiselleştirilmiş kampanyalar oluşturulmasına büyük katkı sunuyor. Sağlık ve finans kuruluşları, içerik üretim ve paylaşım hızlarındaki düşüş nedeniyle rekabette geriye düşebiliyor. Veri odaklı eğitilen yapay zekâ ajanları ise bu süreci büyük ölçüde kolaylaştırarak, kurumların dijitalleşen dünyada sürekli içerik üretebilmesini ve rekabet gücünü korumasını sağlıyor. Ajanların veri eğitiminde otomasyonu artırması sayesinde markalar, hedef kitlelerine daha uygun ve etkili mesajlar iletebiliyor. Bu dinamik yaklaşım kurumların değişen piyasa koşullarına hızla uyum sağlamasını kolaylaştırıyor. Böylece markalar, pazarlama dünyasında büyük bir devrim yaratan bu teknolojileri etkin bir şekilde kullanarak hem müşteri deneyimini iyileştirebiliyor hem de rekabet avantajı elde edebiliyor” dedi.

“Doğru verilerle eğitilmiş modellerimiz sayesinde hatasız içerikler oluşturuyoruz”

KLOK olarak yapay zekâ destekli veri eğitimiyle iş birliği yaptıkları firmaların içeriklerindeki hata oranını minimuma indirdiklerini söyleyen Deniz Bensusan, şunları söyledi: “Markalar artık sadece geniş kitlelere hitap etmekle kalmıyor bireysel müşteri ihtiyaçlarını da öngörebiliyor. Bunun yanı sıra hedef kitlelere uygun özgün içerik üretimi pazarlama stratejilerine hızla optimize edilebiliyor ve değişen koşullara uyum sağlanabiliyor. Tam da bu noktada geniş hacimde SEO makaleleri üreterek organik trafiği artırma konusunda uzmanlaşmış yapay zekâ tabanlı içerik üretim ajansı olarak, şirketlere dinamikleri ve hedefleri ışığında çözümler sunuyoruz. Bu kapsamda geliştirdiğimiz yapay zekâ orkestrasyonumuz, her müşterimizin sektörel ihtiyaçlarını göz önüne alarak otomatik içerik optimizasyonu yapabiliyor. Şirketlerin içeriklerini yaratıcılıkla besleyen orkestrasyonumuz doğrultusunda yapay zekâ destekli veri eğitimiyle kullanıcı verilerini analiz ediyor ve her bir müşteriye özel kişiselleştirilmiş içerikler sunuyoruz. Bu yaklaşım, kurumların müşteri deneyimini dönüştürürken, pazarlama stratejilerinin etkisini de üst seviyelere taşıyor. Doğru ve güncel verilerle eğitilmiş modellerimiz sayesinde şirketler, hedef kitlelerine daha tutarlı ve hatasız içeriklerle ulaştırıyor. KLOK olarak iş ortaklarımızın müşteri deneyimine katkı sağlayarak rekabette öne çıkmaları için çalışmalarımıza devam edeceğiz.”

Tags: KLOKMüşteri İlişkileri YönetimiPazarlama Stratejileriveri analiziYapay zeka
Previous Post

Dreame Teknoloji ile Akıllı Yaşam: Galatasaray İş Birliğiyle Türkiye’de Yeni Bir Dönem

Next Post

Türk Telekom 2024’te Mobilde Sektörün Oyun Kurucusu Oldu

Next Post
Türk Telekom 2024’te Mobilde Sektörün Oyun Kurucusu Oldu

Türk Telekom 2024’te Mobilde Sektörün Oyun Kurucusu Oldu

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG