• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Mobil Oyunlarla Olimpiyat Meşalesini Yakın!

08 Temmuz 2024
in Sektörel Teknolojiler
Mobil Oyunlarla Olimpiyat Meşalesini Yakın!
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

İnteraktif reklamcılığı güçlendiren mobil reklam platformu Digital Turbine, Inc. (Nasdaq: APPS), Olimpiyat Oyunlarının heyecanı giderek artarken, bu unutulmaz etkinlik sırasında markaların hedef kitlesiyle etkili bir şekilde bağlantı kurmasına yardımcı olacak içgörüler derledi…

Olimpiyatlar, rekabetin heyecanından zaferin coşkusuna kadar dünya genelinde izleyicileri büyüler ve birleştirir. Bu heyecan, bugünün dijital çağında mobil cihazların eklenmesiyle daha da artıyor ve markalara coşkulu izleyicilere ulaşma fırsatı sunuyor. Geçtiğimiz Olimpiyat dönemine baktığımızda ise mobil oyun trafiğinde ciddi bir artış görülüyor. Peki markalar mobil oyunlar üzerinden Olimpiyat izleyicileriyle nasıl bağlantı kurabilir?

Mobil oyuncular, sosyal medya kullanıcılarından yüzde 10 daha fazla oranda Olimpiyatları izliyorlar. Bu durum, markalar için izleyicilerle bağlantı kurma açısından altın bir fırsat sunuyor. Oyun uygulamaları, etkileşimli videolar ve oyunlaştırılmış reklamlar gibi sürükleyici deneyimler sunarak markalar için beklentinin üzerinde sonuçlar getiriyor.

Verilere göre, mobil oyuncuların yüzde 28’i spor uygulamalarını kullanıyor ve bu oran sosyal medya kullanıcılarından yüzde 30 daha fazla. Spor uygulamaları, spor haberlerinden canlı skorlara kadar çeşitli içeriklere hızlı ve kolay erişim sağlıyor. Mobil oyuncular, bu uygulamalar sayesinde en sevdikleri spor etkinliklerini kaçırmadan takip edebiliyor ve bu da onları sporla ilgilenen önemli bir kitle haline getiriyor.

Mobil oyuncuların yüzde 20’si kendilerini “Spor Hayranı” olarak tanımlıyor ve bu oran sosyal medya kullanıcılarından yüzde 70 daha fazla. Bu yüksek ilgi, mobil oyuncuların spor içerikleriyle ne kadar ilgili olduğunu gösteriyor. Olimpiyat Oyunları gibi büyük spor etkinliklerinde bu kitle, markalar için büyük bir potansiyel sunuyor. Mobil oyuncuların sporla olan bu güçlü bağı, markalar için önemli pazarlama fırsatları sunuyor. Digital Turbine, markaların bu değerli kitleye ulaşmasını sağlayacak uygulama içi ve cihaz içi fırsatlar sunuyor.

Tags: Digital TurbineMobil OyunlarMobil ReklamcılıkOyun Uygulamaları
Previous Post

Yetenek Açığına Dijital Çözüm

Next Post

E-ticarette Vergi Muafiyeti Kadınlar İçin Büyük Bir Destek

Next Post
E-ticarette Vergi Muafiyeti Kadınlar İçin Büyük Bir Destek

E-ticarette Vergi Muafiyeti Kadınlar İçin Büyük Bir Destek

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG