• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Dijitali yeniden tanımlayan Fjord Türkiye’de!

03 Aralık 2012
in Etkinlik
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Dijital servis tasarımında öncü şirket Fjord, servis tasarımı kavramını son kullanıcı için sadelik ve zarafetle harmanlayarak, dijital pazarı ve trendleri yönlendiriyor.  Kullanıcı dostu tasarımlarıyla bugüne dek pek çok ilke imza atan Fjord Londra, Berlin, Madrid, Paris, Helsinki, Stockholm, New York ve San Francisco’dan sonra dokuzuncu ofisini İstanbul’da açıyor.

Global çapta oluşturmak  kullanıcı dostu dijital servislerle tanınan Fjord, servis tasarımında sahip olduğu uzmanlığı şimdi de Türkiye’ye taşıyor. Fjord’un 2001 yılından bu yana vizyoner markalar için oluşturduğun  inovatif dijital tasarımların temelinde, karmaşık sistemleri son kullanıcı için basitleştirme ve iyileştirme prensibi yatıyor. Bu sayede yeni deneyimin satış ve müşteri memnuniyeti üzerindeki olumlu etkileri de hızla ölçümlenebiliyor.

Markaların pozitif çağrışımlar oluşturan, kusursuz diye adlandırabilecek kullanıcı deneyimleri oluşturmak  hedeflerine yanıt veren servis tasarımı alanında büyük bir tecrübe ve başarıya sahip olan Fjord, kullanıcı memnuniyetine çok geniş bir perspektiften bakıyor. Deneyimin her aşamasında son kullanıcıya yönelik detaylı analizlerden yola çıkan Fjord, ürünler, sistemler, servisler ve kişilerarası etkileşim alanlarının her birinde markanın özüne yaptığı katkılarla kullanıcı deneyimini son derece zengin bir hale getiriyor.

Deloitte ve Sunday Times tarafından Britanya ve Ortadoğu ve Afrika bölgesinin en hızlı büyüyen dijital tasarım şirketi olarak gösterilen Fjord, 200’ün üstünde tasarım uzmanını barındıran kadrosuyla Londra, Berlin, Madrid, Paris, Helsinki, Stockholm, New York, San Francisco ve şimdi de İstanbul olmak üzere dokuz şehirde konumlanmış bulunuyor. Müşterilerinin arasında BBC, BBVA, Citibank, ESPN, Flickr, Foursquare, MSN, Nokia, Qualcomm, Telefonica ve Yahoo gibi global markalar yer alıyor.

Fjord İstanbul Genel Müdürü Iñaki Amate, Fjord olarak karşılaştıkları ilgiden duydukları memnuniyetin yanı sıra, kullanıcıya odaklanarak dijital deneyimlere değer katmak üzere global birikimlerini Türkiye pazarına taşımanın heyecanını da yaşadıklarını ifade ediyor.

Türkiye’de ise iki yıldan bu yana yenilikçi bankacılıkta lider Garanti Bankası ve telekomünikasyon sektörüne yön veren Turkcell ile kullanıcı deneyimi projeleri yürüten Fjord, Istanbul’daki yeni ofisi ve çok uluslu ekip yapısıyla Türkiye markalarına servis tasarım danışmanlığı vermeye hazırlanıyor.

Fjord, son olarak Garanti Cep Şubesi için tasarladığı yeni kullanıcı deneyimiyle bir ilke daha imza atmış bulunuyor. Bu yeni uygulama sayesinde, müşterilerin iOS ve Android cihazları kullanarak finansal işlemlerini daha etkin biçimde yönetmeleri sağlanıyor. Uygulamanın lansmanından sonra sadece ilk haftada mobil işlem yapan yeni Garanti müşterileri sayısında yüzde 25 artış görüldüğü; ayrıca mobil bankacılık hizmet sektöründe bankanın müşteri sayısında yüzde 36.63*, işlem hacminde ise yüzde 45.23* artış olduğu belirtiliyor.

 

Tags: digitalforj
Previous Post

Dünya’nın ilk 1 TB Hybrid HDD’sinesahip “Toshiba Qosmio X870 3D“

Next Post

Yandex’ten NASA Sergisi Panoramaları

Next Post

Yandex'ten NASA Sergisi Panoramaları

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG