• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Enocta’dan Pandemi Sonrası da Çalışanlarına Tam Destek

13 Eylül 2022
in Kariyer
Enocta’dan Pandemi Sonrası da Çalışanlarına Tam Destek
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Pandemi ve sonrası dönemde çalışanlarının karşılaştığı ekonomik ve psikolojik sorunlarının çözümüne destek olan, sağladığı sınırsız eğitim programı ile gelişimlerine katkıda bulunan Enocta, “En İyi İş Yeri Sertifikası” ve “En İyi İşveren Ödülü”nün sahibi oldu. Enocta ayrıca, Y Kuşağı İçin En İyi İşverenler ve “Great Place to Work® Türkiye En İyi İşverenler IT™ 2022” listelerinde yer aldı…

Dijital eğitim çözümleri (Uzaktan eğitim) şirketi Enocta’nın, İnsan Kaynaklarından Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Meriç Koraltürk, Pandemi Dönemi sonrasında Enocta’nın öncelikli olarak çalışanlarının karşılaştığı ekonomik ve psikolojik sorunların giderilmesine odaklandığını ve bir dizi önlem aldığını söyledi.

Çalışanlara Tam Destek

Pandemi sonrası dönemde şirketlerin en önemli gündemlerinden birisinin “işe dönüş aşamasında yaşanan zorluklar” olduğunu kaydeden Meriç Koraltürk, Enocta’nın bu “zorluğu” başarılı bir biçimde aştığını belirtti. Bu dönemde çalışanların ekonomik belirsizlikle başa çıkmasının birincil sorun olarak ele alındığını belirten Koraltürk şöyle devam etti: “Pandeminin bitişiyle tüm ekiplerin haftada bir gün ofis ortamında buluştuğu hibrit bir düzene geçtik. Pandemi öncesi hayata geçirdiğimiz ‘Biz Çözeriz’ hareketi hem pandemi sırasında hem de sonrasında vazgeçilmez mottomuz oldu.

Şimdi uzaktan çalışırken uyguladığımız tüm aksiyonlar devam ederken çalışanlarımızın esenliğini bir bütün olarak ele alıp onları hem ekonomik hem de psikolojik olarak desteklemek için çeşitli uygulamalarla devam ediyoruz. Finansal olarak çalışanlarımızı rahatlatabilmek için yaptığımız ara düzenlemelerle maaş ve yan hakları daha da iyileştirdik, bu konuda hızlı aksiyonlarla devam edeceğiz.

Öte yandan başlattığımız Destek Avans uygulamamız ile acil ihtiyaçlarında çalışanlarımıza yardımcı olmak üzere bir adım atarken, içinde bulunduğumuz zorlu şartlarda ruhsal sağlığımızı korumaya da destek olmak için online bir psikolojik destek uygulaması ile iş birliği yaparak dileyen çalışanlarımıza terapi imkanı sunmaya başladık. Ayrıca özel sağlık sigortamızda bir risk havuzu oluşturarak ihtiyaç halinde çalışanlarımızın kullanımına hazır hale getirdik.

Sürekli gelişim, yatay ve dikey gelişim vazgeçilmezimiz. Bireyselleştirilmiş öğrenme deneyimi uygulaması UDEPA ürünümüz ile hayata geçiyor, çalışanlarımıza artık çok daha fazla tam ihtiyaca yönelik gelişim ve ölçüm imkânı sağlıyoruz.

Temel hedefimiz ise çalışan mutluluğunu daha da arttırarak birlikte gelişmeye ve büyümeye devam etmek. Çalışanımızın sesini duyan ve bu sese karşılık veren bir şirket olarak bu dönemi de hep birlikte güçlü bir şekilde atlatmak için hem online hem de yüz yüze etkinliklerde çalışanlarımızla sıkça bir araya gelmeye, moral ve motivasyonlarını yüksek tutmaya özen gösteriyoruz.

İnsanı merkeze alan çalışma kültürümüz doğrultusunda, tüm strateji ve politikalarımızda çalışanlarımızın mutluluğu, başarısı ve esenliğini ön planda tutarak hedeflerimiz doğrultusunda hep birlikte daha iyiye ulaşmak üzere ilerliyoruz.”

Uzaktan Çalışma Günleri

Koraltürk, pandemi ile birlikte yaygınlaşan uzaktan çalışma günlerinde de Enocta’nın çalışan odaklı yaklaşımla, evden çalışan personelin elektrik, internet ve telefon giderlerini karşıladığını, mesai saatleri dışında toplantılara son verdiğini, “Toplantısız Çarşamba” ve “Kahve Sohbetleri” gibi uygulamalarla çalışanların motivasyonunu arttırdığını, pandemi döneminin yarattığı yeni psikolojik sorunların aşılmaya çalışıldığını söyledi.

Sınırsız Eğitim Kaynağı

Pandemi döneminde Enocta kaynaklarının sınırsız bir şekilde çalışanların hizmetine sunulduğunu belirten Koraltürk, “Enocta Platform alt yapımız ve zengin Enocta Kataloğumuz ile müşterilerimize destek verdiğimiz gibi kendi çalışanlarımıza ‘özgür gelişim’ imkanı sunduk, ayrıca kurum kültürüne destek verecek şekilde Ayın Eğitimi konseptiyle çalışanlarımıza her ay yeni bir eğitim atadık, ilgilerini çeken konularda iş ortaklarımızla webinarlar düzenledik, workshoplar yaptık” dedi.

Enocta Katalog’un yanı sıra, dünyanın en kapsamlı dijital öğrenme çözümlerini sunan Skillsoft’un içerikleri ve dünya lideri dil eğitim şirketi Rosetta Stone‘un Platformu’nun da çalışanların kullanımına açıldığını kaydeden Koraltürk, çalışanların pandemi sürecinde en çok İngilizce ve İspanyolca’yı tercih ettiğini söyledi.

İç İletişim Arttı

Uzaktan çalışma döneminde iç iletişimin artan bir önem kazandığını vurgulayan Koraltürk, bu dönemde yöneticilerin “uzaktan yönetim yetkinliklerinin geliştirilmesine yönelik olarak kapsamlı bir eğitim programının gerçekleştirildiğini, çevik çalışma metodolojilerinin her ekipte farklı bir derinlikte uygulamaya konduğunu söyledi. Koraltürk, teknolojik araçlar kullanılarak her bölümün haftalık ekip toplantıları gerçekleştirdiğini, iki haftada bir şirket çalışanlarının #yanyanadeğilbiraradayız toplantılarında bir araya geldiğini ve bu toplantılarda edilen sohbetlerde bir yandan Enocta içindeki gelişmelerden bahsedilirken bir yandan da sohbet edildiğini, sıkıntılar ve mutlulukların paylaşıldığını belirtti. Bu toplantıların #iyikivarsın bölümünde ise fark yaratan ekibe teşekkür edilerek iyi ki varsın denildiğini vurguladı.

Ödüller

Koraltürk, Enocta’nın pandemi gibi zor bir dönemde insan odaklı yaklaşımından ödün vermeyerek gösterdiği çabanın sonucu olarak Great Place to Work çalışmasında yüzde 90’lık ortalamayla. “En İyi İş Yeri Sertifikası” ve “En İyi İşveren Ödülü” almaya hak kazandığını, yine ankete verilen cevapların değerlendirilmesi sonucu Y Kuşağı İçin En İyi İşverenler ve son olarak da “Great Place to Work® Türkiye En İyi İşverenler IT™ 2022” listelerinde yer aldığını söyledi.

Tags: Çalışan DesteğienoctaEnocta KatalogMeriç KoraltürkPandemiSkillsoft
Previous Post

İdeal bir öğretmen kişiye özgü yaklaşım sergilemeli

Next Post

Dassault Systémes’in 40 Yılı: 3D Tasarımdan İnsan Bedeninin Sanal İkizine

Next Post
Dassault Systémes’in 40 Yılı: 3D Tasarımdan İnsan Bedeninin Sanal İkizine

Dassault Systémes’in 40 Yılı: 3D Tasarımdan İnsan Bedeninin Sanal İkizine

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG