• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Lenovo, TÜSİAD Sanayide Dijital Dönüşüm Programının Altın Sponsoru Oldu

22 Mart 2022
in Dijital Dönüşüm
Lenovo, TÜSİAD Sanayide Dijital Dönüşüm Programının Altın Sponsoru Oldu
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Teknolojinin öncüsü Lenovo, sanayide dijital dönüşüme katkının genişletilmesini amaçlayan TÜSİAD SD² Dijital Platformu’nun altın sponsoru olarak ortak çözümlere katkı sağlayacak…

Dünyanın ve Türkiye’nin lider teknoloji şirketlerinden Lenovo, 2018 yılında hayata geçirilen ve sanayide dijital dönüşüme bir çözüm olarak kurgulanan TÜSİAD Sanayide Dijital Dönüşüm Programı (TÜSİAD SD²) altın sponsorluğunu üstlendi. Global düzeyde inovasyona önemli ölçüde yatırım yapan Lenovo, TÜSİAD SD² Programı’nın 2021 yılı itibarıyla TÜSİAD SD² Dijital Platformu’na evrilmesiyle daha da genişleyen ekosisteminin altın sponsor olarak bir parçası oldu.

Sanayide dijital dönüşüm platformu (TÜSİAD SD² Dijital Platformu)

TÜSİAD SD² Dijital Platformu, sanayide dijital dönüşümün teknoloji alanlarında ürün ya da hizmet geliştiren teknoloji tedarikçileri ile ülkemizdeki dönüşümü başlatan lider teknoloji kullanıcılarını buluşturuyor. Çağrı dönemlerinde düzenlenen “Sanayi-Teknoloji Entegrasyon Programı’nda (STEP) şirketleri farklı uzmanlar, kullanıcılar ve önemli ekosistem aktörleriyle bir araya getiriyor, network olanağı yaratıyor ve görünürlüğü artırıyor. TÜSİAD SD², Türkiye’de “Sanayide Dijital Dönüşüm” teması ile oluşturulan ilk kapsamlı program olarak teknoloji tedarikçilerine ‘müşteri doğrulaması’ yapabilme şansı sağlıyor.

Lenovo Türkiye Genel Müdürü Emre Hantaloğlu sponsorluk hakkında şöyle konuştu: “Dijital dönüşüm vizyonuna sahip tüm şirketleri aynı çatı altında buluşturan TÜSİAD SD²  Programı’na altın sponsor olmaktan ve güçlenen dijital dönüşüm ekosistemi içinde yer almaktan çok mutluyuz. Lenovo Türkiye olarak destek verdiğimiz oluşumun yeni çözümlerle dijital dönüşümün hızını artıracağına inanıyoruz.”

Tags: Dijital dönüşümEmre HantaloğluinovasyonLenovo TürkiyeSanayide dijital dönüşüm platformuSponsorlukTeknolojiTüsiad
Previous Post

Kingston Technology, 2021’de SSD Dağıtımında Lider Oldu

Next Post

POCO M4 Pro Türkiye’de Satışta

Next Post
POCO M4 Pro Türkiye’de Satışta

POCO M4 Pro Türkiye'de Satışta

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG