• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Akbank Çağrı Merkezi Bir Kez Daha Türkiye’nin En İyisi

16 Kasım 2012
in CRM
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Akbank Çağrı Merkezi, IMI Conferences tarafından düzenlenen “Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri 2012”de, “En İyi Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi” dalında ödülün sahibi oldu.

IMI Conferences tarafından bu yıl yedincisi düzenlenen Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri, sektörünün önde gelen firmalarını biraraya getirdi. Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Sarayı’nda gerçekleştirilen konferans kapsamında düzenlenen Çağrı Merkezi Ödülleri de farklı sektörlerden büyük ilgi gördü. Sektörünün önde gelen finans, telekom, outsource, BT şirket, kurum ve kuruluşlarının üst düzey yöneticilerinden oluşan 25 kişilik jüri yoğun değerlendirmeler sonucunda 11 farklı kategoride sektörün en iyilerini belirledi.

Türkiye’de çağrı merkezleri konusunda verilen tek ödül olan ve “Çağrı Merkezleri Oscarları” olarak tanımlanan bu prestijli ödülü “En İyi Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi” kategorisinde Gülcan Ünal ile birlikte Akbank kazandı.

Ödülü aldıktan sonra bir açıklama yapan Akbank Çağrı Merkezi Müdürü Deniz Önalan “İşinde uzman, müşterilerimize güleryüz ve ilgiyle hizmet veren ekibimiz hizmet kalitemizi daha da ileriye taşımak için sahip olduğumuz en önemli rekabet avantajımız. Verdiğimiz yoğun eğitimlerle çalışanlarımızın kendilerini daha da geliştirmelerine, etkinliklerini artırmaya katkı sağlıyoruz. Üstün alt yapımızın ve teknolojimizin desteklediği, işini severek yapan ekibimizden bir arkadaşımızın bu prestijli ödül değerlendirmesinde “En İyi Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi” olarak seçilmesinden mutluluk duyduk. Akbank Çağrı Merkezi olarak önümüzdeki dönemlerde de müşteri memnuniyetini daha da artıran çalışmalarla sektördeki öncülüğümüzü sürdüreceğiz.” dedi.

 

Previous Post

AirTies’tan Şirket Ağlarına Hızlı Çözüm

Next Post

Tablette üretkenliğe açılan Pencere: Acer ICONIA W700

Next Post

Tablette üretkenliğe açılan Pencere: Acer ICONIA W700

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG