• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Mobil Pazarlamanın ‘En’leri SMARTIES’de Belirlenecek

26 Kasım 2021
in Etkinlik
Mobil Pazarlamanın ‘En’leri SMARTIES’de Belirlenecek
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Mobil pazarlama dünyasının yenilikçi ve başarılı kampanyaları, Aralığın 2.haftasında fiziksel olarak gerçekleşecek SMARTIES Ödül Töreni’nde sahiplerini bulacak…

50 ülkede 1000’e yakın üyesiyle mobil pazarlamanın gelişimine katkıda bulunan Mobil Pazarlama Derneği (MMA) tarafından bu yıl 11’incisi düzenlenen yarışma, Türkiye ve dünyadan pek çok başarılı ekip ve projenin ödüllendirilmesini sağlarken, pazarlama dünyasındaki son gelişmeleri de binlerce katılımcıya aktarmış olacak. SMARTIES, 11. senesinde “Yaratıcılık & İnovasyon Günleri” adı altında 1. gün “AI&İnovasyon” , 2.gün “Modern Pazarlama” ve 3.gün “Yaratıcılık” temaları çerçevesinde Türkiye’den ve Dünya’dan fikir önderlerini ağırlayacak. 3 gün sürecek etkinlikte 30’u aşkın yerli ve yabancı konuşmacı yer alacak.

Yapay Zekanın Öncü İsmi Refik Anadol Panelistler Arasında

7-9 Aralık 2021 tarihleri arasında online olarak gerçekleştirilecek olan SMARTIES Yaratıcılık & İnovasyon günlerinde bu yıl AI&İnovasyon, Modern Pazarlama ve Yaratıcılık konseptli paneller gerçekleştirilecek. Etkinliğin ilk gününün teması olan “AI&İnovasyon”a yönelik paneller 7 Aralık 13.00 -18.00 aralığında gerçekleşecek. Reckitt, Facebook, AdColony gibi global firmaların çarpıcı panellerinin yer alacağı bu panelde WTech Kurucusu ve aynı zamanda MMA Türkiye AI&İnovasyon Yürütme Kurulu Başkanı Zehra Öney moderatörlüğünde yapay zeka konuşulacak.

AI ve Dataları muazzam sanat eserlerine dönüştürerek yalnızca ülkemizde değil; işleriyle dünyada da en önemli yeni medya sanatçıları arasında yer alan Refik Anadol, Nike işbirliğinde gerçekleşen “Hope Alkazar” Projesinin detaylarını Nike Türkiye Ülke Yöneticisi Ahu Altuğ ile MMA SMARTIES’de Alkazar Sineması’ndan anlatacak.

Mobilin Payı Yükseliyor

Etkinlik hakkında değerlendirmelerde bulunan MMA Başkanı Ahmet Pura, “Bu seneki etkinliğimiz modern pazarlama adına çok önemli isimleri barındırıyor. Etkinlik içeriğimizi yılın başında üyelerimiz ve sektör takipçilerimize çıktığımız MMA Bilinirlik Anket’i çıktılarına göre tasarladık. Üç gün boyunca ulusal ve uluslararası pazarlama ve teknoloji alanında uzman isimlerin konuşmalarını dinleyen katılımcılar da MMA Yaratıcılık ve İnovasyon Sertifikası kazanacak” dedi. Mobilin reklam yatırımları içerisindeki önemine dikkat çeken Ahmet Pura sözlerini şöyle sürdürdü: “Pandemi döneminin devamıyla birlikte kullanım alışkanlıkları tüketicilerde kalıcı olarak değişti. E-ticaret, içerik tüketimi, eğitim, oyun gibi alanlarda mobil yoğun dijital kullanım gerçekleşti. Böylece 2021’in ilk yarı yılında yapılan 12,5 milyar TLlik medya ve reklam yatırımlarında mobilin payı yüzde 65’e ulaştı. Mobil’in dijital içindeki payı ise yüzde 68’leri buldu.”

Reklamın Ekonomiye Katkısı Raporu Lanse Edilecek

Reklamcılar Derneği, Reklamverenler Derneği, IAB TR ve MMA TR işbirliğiyle derlenen ‘Reklamın Ekonomiye Katkısı Raporu’da pazarlama sektörünün öncü derneklerinin başkanlarını içerecek panelde 30 Kasım’da lanse edilecek. Rapor, ilk defa SMARTIES Yaratıcılık & İnovasyon Günleri kapsamında MMA TR VE RVD Başkanı Ahmet PURA, IAB TR Başkanı Ayşen Akalın, Reklamcılar Derneği Başkanı Volkan İkiler tarafından değerlendirecek. Pazarlama ekosisteminin fikir önderlerini ağırlayacak zirve, yaratıcı sosyal medya içerikleri ve bağış kampanyalarıyla halkın gözdesi haline gelen komedyen Kaan Sekban’ı da konuşmacı olarak ağırlayacak.

İkinci Günün Konusu Modern Pazarlama

Etkinliğin ikinci gününün konusu “Modern Pazarlama” kapsamında ise sektörden yerli ve yabancı pazarlamacılar modern pazarlama trendleri, değişen tüketici ihtiyaçlarını ve Reklamın Ekonomiye Katkısı Raporu ve Medya Yatırımları Raporu’nu işleyecek. Etkinlik ajandasında dikkat çeken önemli isimlerden birisi de Bayer İngiltere ve İrlanda Genel Müdürü Oya Canbaş olacak. Etkinliğin üçüncü gününün teması olan “Yaratıcılık” kısmındaysa, sürpriz isimler sürpriz konuları ele alarak “Yaratıcılıkta Kadın Eli”, “Ürün Yerleştirme” gibi oturumlarda izleyiciye hem eğitici hem öğretici içerikler sunacak.

7-8-9 Aralık SMARTIES Yaratıcılık ve İnovasyon Günleri, AdColony, Akbank, AppNext, Facebook, Garanti BBVA, YapıKredi, Türkiye İş Bankası sponsorluğunda; GANG, Sonntag, Dijital Pazarlama İletişim Platformu(DPİP), İab TR, Reklamcılar Derneği, Reklamverenler Desteği; Onedio, Bloomberg Businessweek Türkiye ve Aina Pazarlama İletişim Danışmanlığı medya sponsorluğunda gerçekleşecek.

İşte Etkinlikte Yer Alacak Konuşmacılardan Bazıları:

– Ahmet PURA – MMA TR Yönetim Kurulu Başkanı

– Refik Anadol – Yeni Medya Sanatçısı

– Ahu Altuğ – Nike Türkiye Ülke Müdürü

– Oya Canbaş – Bayer İngiltere & İrlanda Genel Müdürü

– Kaan Sekban – Sunucu, Oyuncu

– Zeynep Dipçin Akdoğan – Eti Pazarlama Grup Başkanı

– Alper Sezer – Getir Dijital Pazarlama Müdürü

– Neslihan Kama – Reckitt Marka Yöneticisi

– Lex Bradshaw Zanger – L’Oreal CMO

Tags: inovasyonMobil PazarlamaMobil Pazarlama Derneği (MMA)Modern PazarlamaSMARTIES Ödül Töreni
Previous Post

“Women Transforming Technology Summit 2021”, 1-2-3 Aralık Tarihlerinde Gerçekleştirilecek

Next Post

Mobiltel, Borsa İstanbul’da “MOBTL” Koduyla İşlem Görmeye Başladı

Next Post
Mobiltel, Borsa İstanbul’da “MOBTL” Koduyla İşlem Görmeye Başladı

Mobiltel, Borsa İstanbul’da “MOBTL” Koduyla İşlem Görmeye Başladı

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG