• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Çağrı Merkezi Alanındaki En İyi Uygulamalar Konuşuldu

25 Kasım 2021
in Çağrı Merkezi
Çağrı Merkezi Alanındaki En İyi Uygulamalar Konuşuldu
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

ContactCenterWorld’ün kurucusu Raj Wadhwani, AloTech sponsorluğunda İstanbul’a geldi

Dünyanın en büyük iletişim merkezi derneği ContactCenterWorld’ün kurucusu Raj Wadhwani, AloTech sponsorluğunda İstanbul’da düzenlenen etkinlikte, sektörün en iyi uygulamalarını anlattı. Etkinlikte ayrıca 16. Geleneksel ContactCenterWorld Ödülleri kapsamında Türkiye ve EMEA Bölgesi’ndeki (Avrupa, Orta Doğu ve Afrika) şirketlere ödülleri takdim edildi…

Türkiye’nin en büyük bulut tabanlı çağrı merkezi platformu AloTech, uluslararası bir etkinliğe ev sahipliği yaptı. 205 binin üzerinde kurumsal ve bireysel üyesiyle dünyanın en büyük iletişim merkezi derneği olan ContactCenterWorld’ün kurucusu Raj Wadhwani, AloTech sponsorluğunda İstanbul’a geldi.

Cenk Soyak: “Sektörümüzdeki en yeni ve en iyi stratejileri öğrenmeyi hedefledik”

Etkinliğin açılışında bir konuşma yapan AloTech Kurucu Ortağı Cenk Soyak, çağrı merkezi sektörü ve çağrı merkezi yazılım pazarının dünya genelinde hızla büyüdüğüne dikkat çekerek, “Özellikle pandemi ile birlikte sektörümüz baş döndürücü bir hızla gelişiyor, giderek daha fazla yenilikçi çözüm hayatımıza giriyor. Düzenlediğimiz bu etkinlikle sektör profesyonellerinin en yeni ve en iyi stratejileri, fikirleri öğrenmesine, aynı zamanda sektör profesyonellerinin birbirileriyle olan bağlarını güçlendirmesine katkı sunmayı amaçladık. Raj Wadhwani ile geçtiğimiz yıllarda da yine büyük ilgi gören bir etkinlik düzenlemiştik. Bizleri kırmayıp bir kez daha İstanbul’a geldiği için teşekkür ediyorum” dedi.

Farklı ülkelerden en iyi uygulamalar paylaşıldı

Soyak’ın konuşmasının ardından Raj Wadhwani, ContactCenterWorld’ün bugüne kadar düzenlediği Next Generation Contact Center & Customer Engagement Best Practices Conference serilerinden bir derleme sunularak, iletişim merkezi ve müşteri etkileşimi üzerine birçok farklı ülkeden en iyi uygulamaları davetliler ile paylaştı.

Client Company Kurucusu Birkan Babakol ise 2022 yılında çağrı merkezi profesyonellerinin odaklanması gereken konular hakkında bir sunum yaptı.

Ödül kazananlar şirketler EMEA için yarışacak

AloTech tarafından düzenlenen etkinliğin ikinci bölümünde, 16. Geleneksel ContactCenterWorld Ödülleri kapsamında Türkiye ve EMEA Bölgesi’ndeki (Avrupa, Orta Doğu ve Afrika) şirketlere ödülleri takdim edildi. AloTech müşterileri arasında yer alan Aegon, Media Markt ve Webhelp’in yanı sıra Borusan Otomotiv, Comdata, ING Türkiye, Mayen, Pusula, Sestek, Türk Ekonomi Bankası ve Vodafone, Türkiye’den ödül kazanan şirketler oldu. Kazananlar, yarışmanın dünya şampiyonluğu ayağında EMEA’yı temsil eden şirketler arasında yer alacak.

Tags: AloTechAloTech Kurucu Ortağı Cenk SoyakÇağrı Merkezi SektörüContactCenterWorldRaj Wadhwani
Previous Post

Hopi ve SAS’tan Hiper Kişiselleştirme İçin Güç Birliği

Next Post

Kamu ve Özel Sektör Sürdürülebilir Teknolojiyi Konuştu

Next Post
Kamu ve Özel Sektör Sürdürülebilir Teknolojiyi Konuştu

Kamu ve Özel Sektör Sürdürülebilir Teknolojiyi Konuştu

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG