• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

AloTech Yurt Dışındaki Üçüncü Ofisini Romanya’da Açtı

08 Kasım 2021
in Çağrı Merkezi
AloTech Yurt Dışındaki Üçüncü Ofisini Romanya’da Açtı
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Türkiye’nin en büyük bulut tabanlı çağrı merkezi platformu AloTech, ABD ve İngiltere’nin ardından yurt dışındaki üçüncü ofisini Romanya’da açtı. Türkiye’nin yanı sıra 27 ülkede faaliyet gösterdiklerini söyleyen AloTech Kurucu Ortağı Cenk Soyak, Romanya ofisi ile birlikte Avrupa’daki etkinliklerini artırmayı hedeflediklerini ifade etti…

Türkiye’nin en büyük bulut tabanlı çağrı merkezi platformu AloTech, Call Center Studio markasıyla yurt dışında sürdürdüğü çalışmalarına hız kazandırıyor. Türkiye’nin yanı sıra 27 ülkede faaliyet gösteren AloTech geçtiğimiz Ağustos ayında aldığı üç milyon dolarlık yatırımın ardından global operasyonlarını daha da büyüteceğini açıklamıştı. Şirket bu kapsamda Romanya’da bir ofis açtı. AloTech’in ABD ve İngiltere’de de birer ofisi bulunuyor.

Cenk Soyak: “Avrupa’daki etkinliğimizi artırmayı hedefliyoruz”

Romanya ofisi hakkında bilgi veren AloTech Kurucu Ortağı Cenk Soyak, “AloTech olarak faaliyet gösterdiğimiz çağrı merkezi yazılım pazarı, dünya genelinde en hızlı büyüyen pazarlar arasında yer alıyor. Analistler 2025 yılında dünyadaki her beş çağrı merkezinden dördünün bulutta çalışacağını öngörüyor. Biz de AloTech olarak küresel oyuncuların hakim olduğu bu pazarda kendi geliştirdiğimiz yazılımımız ile rekabet ediyor, faaliyet gösterdiğimiz ülke sayısını ve pazar payımızı hızla artırıyoruz. Bu kapsamda halihazırda çalışmalarımızı sürdürdüğümüz yüksek potansiyele sahip ülkelerde ve yeni girmeyi hedeflediğimiz pazarlarda ofis açarak, etki alanımızı genişletiyor, iletişim ağımızı güçlendiriyoruz. Geçmiş yıllarda ABD ve İngiltere’de açtığımız ofislerin bu anlamda ciddi faydasını gördük. Şimdi de aynı bakış açısıyla Romanya’da bir ofis açtık. Romanya, yazılım sektörünün hızla yükseldiği, potansiyeli olan bir ülke. Bu ofis bize hem yazılım alanında hem de Avrupa pazarında etkinliğimizi artırma konusunda büyük avantaj sağlayacak” dedi.

Tags: AloTechCall Center StudioRomanya
Previous Post

İstanbul “Akıllı Şehir” Olmaya Hazır

Next Post

Huawei ile Bahçeşehir Üniversitesi’nden Eğitimde İşbirliği

Next Post
Huawei ile Bahçeşehir Üniversitesi’nden Eğitimde İşbirliği

Huawei ile Bahçeşehir Üniversitesi’nden Eğitimde İşbirliği

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG