• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Uygulamalarda Geçen Zamanımız Yüzde 40 Arttı!

04 Ekim 2021
in Telekomünikasyon & Mobil
Uygulamalarda Geçen Zamanımız Yüzde 40 Arttı!
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Mobil uygulamalara günde 4,5 saat ayırıyoruz

Günümüzün yaklaşık beşte birlik diliminde mobil uygulamaları kullanıyoruz. Günde ortalama 4,5 saatimizi ayırdığımız mobil uygulamalara harcadığımız vakit 2019’dan beri yüzde 40 arttı…

App Anie tarafından yapılan araştırmaya göre, Türkiye’de 2019’dan bu yana mobil uygulama kullanarak geçirilen vakit yüzde 40 attı. Sensor Tower’ın araştırmasına bakıldığında ise Türkiye’nin 2020-2021 döneminde Google Play Store içerisinde en fazla uygulama indiren 7. ülke konumunda yer aldığı görülüyor.

App Store’da oyun getirisi yüzde 42

Sensor Tower verilerine göre, 2025 yılında App Store’da en fazla para kazandırması beklenen kategorilerin başında yüzde 42 ile oyunlar geliyor. Fotoğraf ve video uygulamaları en çok gelir sağlayacak kategorilerin yüzde 13’ünü oluştururken eğlence uygulamalarının yüzde 11 oranında gelir sağlaması bekleniyor. Verilere göre oyun dışı uygulamalar App Store’da kazanç açısından yüzde 58’lik bir paya sahip olacak.

Google Play’de lider kategori yüzde 71’le oyun

Araştırma, 2025’te Google Play Store’da en fazla para kazandırması beklenen kategorinin yüzde 71’lik oranla oyunlar olduğunu gösteriyor. Oyun dışı uygulamaların yüzde 29 oranında gelir sağlaması beklenen uygulama mağazasında sosyal medya uygulamalarının ise yüzde 5 oranında para kazandırması ön görülüyor.

Oyun sektörünün potansiyeli 60 milyar dolar

Mobil uygulama pazarında oyunların lider konumda yer aldığına dikkat çeken IFASTURK Eğitim, Ar-Ge ve Destek Kurucusu Mesut Şenel, “Mobil oyun kategorisi iki uygulama mağazasında da getiri potansiyeli yönünden birinci sırada yer alıyor. 2025 yılında mobil uygulama pazarının 85 milyar dolarlık hacme kavuşması beklenirken bunun 60 milyar dolarını mobil oyunlar oluşturacak. Oyun veya uygulama geliştirenlerin tüketici davranışlarındaki değişimin farkında olmaları ve girişimcilik yolculuklarına devlet destek, teşvik ve hibeleriyle güçlü şekilde çıkmaları için danışmanlık hizmeti veriyoruz” dedi.

Tags: IFASTURK Eğitim Ar-Ge ve DestekMobil UygulamalarOyun Sektörü
Previous Post

E-imzalar Artık Uzaktan Verilebilecek

Next Post

i-PRO EMEA, Güvenlik Kamerası Endüstrisini Temelden Değiştirmeye Geliyor

Next Post
i-PRO EMEA, Güvenlik Kamerası Endüstrisini Temelden Değiştirmeye Geliyor

i-PRO EMEA, Güvenlik Kamerası Endüstrisini Temelden Değiştirmeye Geliyor

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG