• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Mayen, Müşteri İlişkileri Yönetimiyle E-Ticaretin Kalbinde

19 Ağustos 2021
in CRM
Mayen, Müşteri İlişkileri Yönetimiyle E-Ticaretin Kalbinde
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

E-ticaret sektörünün 2020 yılında yüzde 85 oranındaki rekor büyümesiyle yeni online tüketiciler, e-ticaret markaları için büyük önem taşımaya başladı. Dünyanın ve Türkiye’nin önde gelen markaları için çağrı merkezi ve teknoloji temelli BPO hizmeti sağlayıcısı Mayen’in CEO’su Soner Cesur, “E-ticaret sektörü pandemiyle birlikte en çok büyüyen sektör haline geldi. Bu büyümeyle birlikte Mayen olarak bizler de 2020 Mart ayından itibaren toplam 16 milyon e-ticaret müşterisiyle görüştük ve e-ticaret sektöründe yüzde 100’lük bir hacim artışı sağladık” açıklamalarıyla birlikte Mayen’in e-ticaret sektöründeki başarılarının altını çizdi…

Elektronik Ticaret İşletmecileri Derneği’nin 2021’in ilk çeyreğinde açıkladığı 400 milyar TL ciro hedefinde, ikinci çeyrek sonuna yaklaşılıyor. 2020 yılında yüzde 85 büyüyen e-ticaret sektörü, 250 milyar TL’lik bir hacme ulaşmıştı. 2021 itibarıyla 100 binin üzerinde KOBİ, online satış kanallarında yer almaya başladı. Pandeminin de etkisiyle büyüyen e-ticaret sektörü, pazar hacmini yükseltmesinin yanında tüketici tarafındaki birçok tabuyu da ortadan kaldırdı. Bankalararası Kart Merkezi’nin açıkladığı verilere göre pandemi döneminin ilk iki ayında 5 milyon kredi kartı ilk kez internet alışverişlerinde kullanıldı. Online alışveriş bugünlerde 18-70 yaş arasındaki farklı ekonomik segmentlerdeki tüketicilere hitap ediyor. E-ticaret sektörü, hız kesmeden pazarını büyütmeye ve müşteri sayısını arttırmaya devam edecek gibi görünüyor.

Mayen’in e-ticaret sektöründeki hacim artışı yüzde 100

Markaların sürdürülebilir bir dijital varlık göstermesi doğru müşteri ilişkileri yönetiminden geçiyor. Birçok global e-ticaret markasına çağrı merkezleri ve teknoloji temelli BPO hizmetleri sağlayan Mayen’in CEO’su Soner Cesur, “E-ticaret sektörü pandemiyle birlikte en çok büyüyen sektör haline geldi. Bu büyümeyle birlikte Mayen olarak bizler de 2020 Mart ayından itibaren 2021 yılının ilk yarısına kadar toplam 16 milyon e-ticaret müşterisiyle görüştük ve müşteri memnuniyeti sağladık. E-ticaret sektörü müşterilerimize inbound müşteri hizmetleri, outbound müşteri hizmetleri, whatsapp chat, veri girişi, teknik destek ve seller support gibi birçok farklı hizmet sunuyor ve uçtan uca tüm kanallarda destek veriyoruz. En iyi müşteri deneyimini sağlarken e-ticaret sektörüne yeni adım atan tüketicilerin kalıcı olmasını da sağlıyoruz. 2019 yılı verilerine oranla 2020 yılında, e-ticaret sektöründe verdiğimiz hizmette yüzde 100’lük bir hacim artışı gerçekleştirdik.  2021 çağrı hacmi değerlerimiz daha yılın ilk yarısında 2020 değerlerini ikiye katladı. 12 farklı dilde 41 farklı şehirden evden çalışma modeli ile yürüttüğümüz operasyonlarımızla e-ticaret kampanya dönemlerinin en yoğun gününde 48 binden fazla çağrı alarak müşterilerimizin sorularına cevap verdik ve onlar için çözüm ürettik. Dünyanın en yüksek müşteri memnuniyeti sunan hizmet sağlayıcısı olma hedefimiz doğrultusunda müşterilerimizin memnuniyetini en üst düzeye çıkarma ve satış rakamlarını artırma konusunda başarılarımızı sürdüreceğiz” açıklamalarında bulundu.

Tags: e-ticaretElektronik Ticaret İşletmecileri DerneğiMayenMayen CEO’su Soner CesurMüşteri İlişkileri Yönetimi
Previous Post

SES, Boeing’in El Segundo Tesisinde İkinci Nesil NGSO Takımyıldızını Tanıttı

Next Post

Vodafone’dan Süper Uyumlu Tarife’ye Yapay Zeka Desteği

Next Post
Vodafone’dan Süper Uyumlu Tarife’ye Yapay Zeka Desteği

Vodafone’dan Süper Uyumlu Tarife’ye Yapay Zeka Desteği

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG