• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

HP’nin Bulut Bilişim Destekli Yeni Yardım Masası Çözümleri ile Performans Artışı Garanti!

12 Kasım 2012
in Yazılım
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

HP’nin hizmet olarak yazılım modeliyle sunduğu BT hizmet yönetimi çözümü HP Service Anywhere, kullanıcılara anında teknik destek sağlayarak ofiste performansı artırıyor.

HP’nin geliştirdiği yeni BT hizmet yönetimi (ITSM) çözümü HP Service Anywhere, BT uzmanlarının hizmet kalitesini artıran yönetim teknolojilerinden yararlanmalarını ve bu sayede verimliliği arttırmalarını sağlıyor. HP Service Anywhere, bulut bilişimde hizmet olarak yazılım (SaaS) modeliyle sunuluyor.

HP Bütünleşik Bulut portföyünün önemli bir bileşeni olan HP Service Anywhere, bulut üzerinden sağlanan bir ITSM yazılım çözümü olarak tasarlandı. HP Service Anywhere, kurumların BT sorunlarını hızla çözmesini ve inovasyonu teşvik etmek üzere kritik hizmetlerin devamlılığını sağlıyor. HP Service Anywhere, kullanışlı arayüzü sayesinde kurulum, güncelleme ve yönetim işlemlerini basitleştiriyor.

HP Service Anywhere, pazar lideri HP Genel Yapılandırma Yönetim Veritabanı (UCMDB) gibi en gelişmiş teknolojileri kullanıyor. UCMDB; BT ortamındaki hizmetleri, uygulamaları ve donanımları yönetmek için gereken yapılandırma bilgilerini ortak bir veri havuzunda topluyor. Bu noktada devreye giren HP Genel Keşif yazılımı ise, UCMDB veritabanı için gereken verileri toplayarak güncelliyor ve BT bileşeni bilgilerini otomatik olarak tespit ediyor. Ardından bu bileşenleri bir haritada birbiriyle ilişkilendiriyor, böylece bileşenlerin en uyumlu şekilde çalışmasını sağlıyor.

HP Service Anywhere, gelen isteklerin işleme koyulması ve BT hizmetleri yapılandırma bilgileri de dahil olmak üzere, kurumlara en kapsamlı yardım masası özelliklerini sunuyor. Aynı zamanda vaka, sorun, değişiklik yönetimi çözümleri sağlayan HP Service Anywhere; sorun gidermeye yönelik önerileriyle diğer iletişim bilgilerinin paylaşılmasına ve kaydedilmesine olanak tanıyan bir sosyal işbirliği çözümü olarak da öne çıkıyor. Sosyal işbirliği, özellikle ilk “çağrıda çözüme ulaşma” (FCR) oranını yükselterek istekleri işleme koyma süresini kısaltıyor. Sorunları gidermek için doğru kişilere ulaşmayı ve olaya anında müdahaleyi kolaylaştıran çözüm, sorun tırmandırma gerekliliğini azaltıyor.

 

Previous Post

LG HD Uydu Alıcılı TV Hediye Kampanyası

Next Post

Güvenli, uygun maliyetli, çevre dostu mobil iş hayatı için sanallaştırma şart

Next Post

Güvenli, uygun maliyetli, çevre dostu mobil iş hayatı için sanallaştırma şart

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG