• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Teknosa, AVM’lerdeki Başarısı Sürdürüyor

14 Şubat 2021
in IT Gündem
Teknosa, AVM’lerdeki Başarısı Sürdürüyor
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Türkiye teknoloji perakendeciliğinin öncü markası Teknosa, Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği’nin 2009 yılından bu yana gerçekleştirdiği “AVM’lerde En Beğenilen ve Tercih Edilen Markalar” araştırmasında tüketici oylarıyla “Teknoloji Perakendeciliği” ve “Anchor Mağaza” kategorilerinde 11’inci kez birinci oldu…

Sabancı Holding iştiraklerinden Teknosa, 2020 yılında da tüketicilerin en beğendiği ve tercih ettiği marka seçildi. Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği tarafından 2009 yılından beri gerçekleştirilen, bu yıl da Akademetre iş birliğiyle gerçekleştirilen “AVM’lerde En Beğenilen ve Tercih Edilen Markalar” araştırması sonuçlandı. 25 ilde yaklaşık 2.400 tüketiciyle yapılan görüşmeler sonucu 15 farklı kategorinin en beğenilen markaları belirlendi. Teknosa, “Teknoloji Perakendeciliği” ve “Anchor Mağaza” kategorilerinde 11’inci kez 1 numaralı marka olma başarısını gösterdi.

“Müşteri odaklı dijitalleşmede yeni atılımlar yapacağız”

Pandemi nedeniyle dijital olarak düzenlenen 2019 ve 2020 sonuçlarının bir arada açıklandığı AYD 1 Numaralı Markalar ödül töreninde değerlendirmede bulunan Teknosa Genel Müdürü Bülent Gürcan, şunları söyledi: “Türkiye genelindeki tüketicilerin beğenileriyle 11 yıldır sektörümüzde 1 numarada olmak, tüketicilerin kalbinde yer edinmek bizim için çok değerli. Pandemi süreciyle birlikte tüketicilerin beklenti ve ihtiyaçları değişti. ‘Yeni Neslin Teknosa’sı vizyonuyla dijitalleşme ve müşteri odaklı dönüşüm sürecinde attığımız adımlar sayesinde değişime çok hızlı uyum sağladık ve müşterilerimize sağlıklı, güvenli ve kesintisiz bir biçimde en iyi hizmeti sunmak için tüm imkânlarımızı seferber ettik. Müşterilerimizin teknoloji ihtiyaçlarına doğru zamanda, istedikleri kanalda uygun fiyatla erişebilmesi için sektörde öncülükleri sürdürmemiz bu dönemde başarımızın anahtarı oldu. Bu başarıda emeği geçen tüm çalışanlarımıza, iş ortaklarımıza ve her türlü koşulda bize güvenmeyi sürdüren müşterilerimize çok teşekkür ediyoruz. Bu yıl yine müşterilerimizin mutluluğuna öncelik vererek sunduğumuz deneyimi daha da iyi hale getirmeye odaklanacağız.”

Tags: Anchor MağazaAVMTeknoloji PerakendeciliğiTeknosa
Previous Post

Üç Türk Girişimci Ekonomiye 4,6 Milyon TL Katkı Sağladı

Next Post

Hackerların Hedefi İçme Suyu Şebekeleri

Next Post
Hackerların Hedefi İçme Suyu Şebekeleri

Hackerların Hedefi İçme Suyu Şebekeleri

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG