• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

IFS Türkiye 2020 Yılını Yüzde 50 Büyüme İle Kapattı

22 Ocak 2021
in Kurumsal Uygulamalar
IFS Türkiye 2020 Yılını Yüzde 50 Büyüme İle Kapattı
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

IFS Türkiye istikrarlı ilerleyişini sürdürüyor

Kurumsal İş Uygulamaları (ERP/EAM/FSM) alanında dünyanın ve Türkiye’nin önde gelen şirketlerinden IFS, ekonomik durgunluk ve salgının olumsuz etkilerine rağmen Türkiye’de 2020 yılında yüzde 50 büyüyerek 2021 yılına hızlı bir giriş yaptı…

Dünyada 40 yıldır, Türkiye’de ise yaklaşık 20 yıldır şirketlerin dijital dönüşümünde büyük bir rol üstlenen IFS Türkiye, 2019 yılın da çift haneli büyüyüp, 2020 yılında ise yüzde 50 büyüme kaydederek istikrarlı yükselişini sürdürdü.

COVID-19 nedeniyle tüm dünyada ve ülkemizde yaşanan olumsuzluklara ve belirsizliklere rağmen kısa vadeli dalgalanmalardan etkilenmeden uzun vadeli hedeflere odaklandıklarını belirten IFS Türkiye CEO’su Ergin Öztürk, “IFS olarak Kurumsal Kaynak Planlama (ERP), Saha Servis Yönetimi (FSM) ve Kurumsal Varlık Yönetimi (EAM) denildiğinde Türkiye’de akla gelen ilk isimlerden biri olmayı başardık. 2020 yılında elde ettiğimiz büyüme rakamları da bunu destekliyor. Bu başarımızı 2021 yılında da devam ettirmeyi hedefliyoruz. IFS, en yenilikçi teknolojilerini şirketlerin iş süreçlerine entegre ederek, dünyadaki en başarılı örneklerinden biri olmaya devam edecek” dedi.

IFS katma değerli hizmetlerle büyümesini sürdürecek

IFS, Kurumsal Kaynak Planlama çözümlerinin dışında hızla gelişen servis bazlı iş modellerinin desteklendiği Saha Servis Yönetimi çözümleri ile Türkiye’deki büyümesini sürdürmeyi hedefliyor. Şirket 2020 yılında 5’inci kez Gartner Magic Quadrant raporunda liderler kategorisinde gösterilen Saha Servis Yönetimi çözümüyle Türkiye’de bu alandaki faaliyetlerine ağırlık verecek. Pandemiyle birlikte müşterilerin yanında olma ve tüm ihtiyaçları uzaktan saha ekibi ile çözebilme konusunun önem kazandığını belirten Öztürk, “2021 yılında teknik servislerin geliş sürelerinde yaşanan gecikmeler ve gelen servislerin yeterli olmaması gibi sorunları azaltan, özellikle son tüketicinin hayatını kolaylaştıran çözümler öne çıkacak. IFS olarak ‘Uzaktan Yardım’ uygulamamızla bu konuya odaklanacağız ve Saha Servis Yönetimi’nin dijitalleştirilmesi konusuna ağırlık vereceğiz” dedi.

Savunma sanayii gibi çeşitli sektörlerde varlığını daha da güçlendirmeyi hedefleyen IFS Türkiye, üretim, proje, servis ve hizmet gibi farklı sektörlere özel tasarlanmış çözümleriyle endüstri uzmanlığını sunarak müşterilerinin gelecekteki başarısında da rol oynamaya devam edecektir.

İş ortağı ekosistemini büyütecek

2020 yılında iş ortağı ekosistemini büyüten IFS, 2021 yılında çeşitli genişlemelerle bu büyümeyi devam ettirecek. Hem globalde hem de Türkiye’de iş ortağı ağını genişlettiklerini ifade eden Öztürk, “Türkiye’deki iş hacmimizdeki artışa paralel olarak 2021 yılında da iş ortağı ekosistemimizi genişleterek büyütmeyi hedefliyoruz. Diğer taraftan 2020 yılında pandemi sürecinde mevcut kadromuzu korumakla kalmadık yeni işe alımlarla ekiplerimizi daha da güçlü bir hale getirdik” dedi.

Yenilikçi teknolojiler ve çözümler 2021 yılına damgasını vuracak

IFS, müşterilerinin beklentileri doğrultusunda yapay zeka, veri analitiği, blok zinciri ve mobilite dahil olmak üzere yeni teknolojilere, bulut hizmetlerine ve “Evergreen” projesine odaklanacak. Müşterilerin iş uygulamalarından elde ettikleri faydaları artıran ve ihtiyaçlarının daha iyi karşılanabilmesini sağlayan yenilikçi çözümlerle kullanıcı verimliliğindeki çıtayı daha da yükseltecek.

Tags: büyümeERPGüncelIFSIFS TürkiyeKurumsal İş Uygulamaları
Previous Post

Sistem 9, Uluslararası DSF Awards’da Birincilik Kazandı!

Next Post

Microsoft Türkiye, “3 Dakikada Teknoloji” Video Serisiyle Dijital Dünyanın Nabzına Dokunuyor

Next Post
Microsoft Türkiye, “3 Dakikada Teknoloji” Video Serisiyle Dijital Dünyanın Nabzına Dokunuyor

Microsoft Türkiye, “3 Dakikada Teknoloji” Video Serisiyle Dijital Dünyanın Nabzına Dokunuyor

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG