• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

İş Dünyasında Hangi Alışkanlıklar Değişti?

17 Aralık 2020
in Yazılım
İş Dünyasında Hangi Alışkanlıklar Değişti?
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

İşletmeler bugün, her zamankinden daha fazla ticari yazılım kullanmak ve dijitalleşmeye öncelik vermek durumundalar. Pandemi döneminde dijitalleşmeye verilen öncelik artsa da Türkiye’de KOBİ’lerin ticari yazılım kullanım oranı hala yüzde 25’ler seviyesinde. Değişen koşullar beraberinde çalışma biçimlerini de değiştirmeye devam ediyor…

Geçtiğimiz dönemde uzaktan çalışma modeli pek çok şirket ve çalışanın tek alternatifi oldu ve şirketler uzaktan çalışmaya daha çok yatırım yapmaya başladı. Uzaktan çalışmaya uygun altyapıyı oluşturmuş ve dijitalleşme süreçlerine hazır olan KOBİ’lerin yüzde 30’u kısa sürede bu sürece uyum sağlarken yüzde 70’i ise faaliyetlerini tamamen durdurmak zorunda kaldı.

İş yapış şekillerinin değişmesiyle dijital çözümlere olan ihtiyaç da artış göstermeyi sürdürüyor. Uzaktan çalışmanın yaygınlaşmasıyla bulut tabanlı teknolojilerin kullanımındaki artış katlanarak büyürken ticari yazılımlara olan ihtiyaç da bu paralelde artmaya devam ediyor. İş dünyasının yeni teknolojik standartlarını masaya yatıran Mikro Yazılım, kullanımı kolay, fonksiyonel ticari yazılım çözümleri sunarak değişen ihtiyaçlara cevap vermeyi sürdürüyor.

Yeni standartlar: Görüntülü iletişim, güvenli depolama ve yazılım kiralama

Kişiler arası iletişimi güçlendiren ve görüntülü iletişim kurulmasını sağlayan ürünler son dönemde en çok kullanılan yazılımlar arasında yer alıyor. İhtiyaç duyulan bir diğer unsur da dataların güvenli ve kolay ulaşılabilir bir alanda saklanması. Datalara her yerden ulaşılmasını sağlayan bulut tabanlı hızlı depolama çözümleri de yeni standartlar arasında yer almaya başladı.

Bir diğer öne çıkan gelişme ise yazılım kiralama. Kiralama modeli yükselen bir trend haline gelmeye devam ediyor. İhtiyaç duyulan yazılımın lisanslama ve altyapı satın alma maliyetlerine girilmeden kullanılabilmesine olanak sağlayan yazılım kiralama ile talep edilen hizmete daha düşük bir maliyetle ulaşmak mümkün oluyor.

360 derece bulut tabanlı dijital çözümler ise önümüzdeki döneme damga vurmaya hazır. Kurumların sadece tek bir işlerine değil; ticari, müşteri ve iletişim gibi 360 derece ihtiyaçlarına yanıt veren bulut tabanlı çözümlerin de önümüzdeki dönemde dijital evrimin bir parçası olacağı öngörülüyor.

Odak noktamızda “müşteri” var

Değişen şartlarla birlikte ihtiyaç ve talepler de değişiyor. Türkiye’de gerçek anlamda “Kiralama Modeliyle” çözüm sağlayan ilk ticari yazılım şirketi olduklarının altını çizen Mikro Yazılım Genel Müdürü Alpaslan Tomuş, “Kiralama servisi kullanan işletmenin, servis sağlayıcıya zorunlu bağlılığının önüne geçtiği sistemde, sorumlu bir “yazılım servis sağlayıcı” olarak abonemizi mutlu etmeyi hedefliyor, bunun için sürekli deneyimin iyileştirmelerine odaklanıyoruz. Bu yarışa giremeyen firmalar “bedava, ücretsiz” gibi çeşitli söylemlerle mahkum müşteriler yaratmaya çalışıyor, biz ise “Müşteri Takıntılı” bir yazılım servis sağlayıcı olarak yarışımızı, daha kaliteli hizmet, daha iyi müşteri deneyimi, uzun süreli abonelik ilişkisi üzerine kuruyoruz. Önümüzdeki dönemde de bu hedefimizin doğrultusunda çalışmalarımıza devam ederek hizmetlerimize yenilerini eklemeye devam edeceğiz” diyor.

Tags: DijitalGüncelKobiMikro YazılımyazılımYazılım Kiralama
Previous Post

Zoom Yılbaşında “Sınırları” Ortadan Kaldırıyor

Next Post

Black Friday’de Çağrı Merkezlerinde Neler Oldu?

Next Post
Black Friday’de Çağrı Merkezlerinde Neler Oldu?

Black Friday'de Çağrı Merkezlerinde Neler Oldu?

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG