• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

ATÖLYE’nin Tasarım Eğitimi Projesi “Turkcell CX Lab”e Uluslararası Ödül

11 Aralık 2020
in Kariyer
ATÖLYE’nin Tasarım Eğitimi Projesi “Turkcell CX Lab”e Uluslararası Ödül
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

ATÖLYE’nin Turkcell için geliştirdiği tasarım odaklı öğrenme projesi “Turkcell CX Lab” (CX: Müşteri Deneyimi), alanındaki en saygın ödüllerden biri olan “Core77 Tasarım Ödülleri 2020”de, Tasarım Eğitimi İnisiyatifi kategorisinde bine yakın başvuru arasından sıyrılarak ödül almaya hak kazandı…

ATÖLYE’nin kazandığı “Dikkate Değer Tasarım Eğitimi Ödülü” tasarım odaklı düşünme ilkelerini kılavuz alarak eğitim programları geliştiren projelere veriliyor. ATÖLYE’nin üç kolundan biri olan “ATÖLYE Akademi” ekibi tarafından hayata geçirilen bu proje, Turkcell müşteri deneyimi ekiplerini, yenilikçi çözümler üretebilmek için müşteriyi merkezine alan bir yapıya dönüştürmeye ve güçlendirmeye odaklandı.

Turkcell CX Lab projesi kapsamında, öncelikle katılımcıların “İnsan Odaklı Tasarım” becerileri geliştirmesi için özgün bir eğitim programı tasarlandı. Bu programa katılanlar, Turkcell’in zorlu tasarım problemlerini dört ay süren eğitimde ele alırken aynı zamanda yaratıcı özgüvenlerini ve empati becerilerini geliştirme imkânı buldular. Eğitimler sonrasında mezun olan 40 değişim öncüsü Turkcell için farklı alanlarda 11 adet yüksek etkili proje tasarladı.

Sürecin sonunda seçilen projeler arasında “Hediye Havuzu” olarak adlandırılan ürün fikri geliştirilerek Turkcell müşterilerinin kullanımına sunuldu. Hediye Havuzu uygulaması, kullanıcıların birçok kanal ve uygulama üzerinden kazandıkları hem güncel hem de geçmişteki hediyelere tek bir alandan kolayca erişmesine imkân veriyor.

Tags: AtölyetasarımTurkcellTurkcell CX Lab
Previous Post

Türkiye’nin Elektrikli Araç Altyapısı Hazır

Next Post

Platin Bilişim’in 2021 Hedefi Bölgesel Liderlik

Next Post
Platin Bilişim’in 2021 Hedefi Bölgesel Liderlik

Platin Bilişim’in 2021 Hedefi Bölgesel Liderlik

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG