• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Sektörüne öncülük eden Callpex’in dönüşümü Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı’nda

27 Eylül 2012
in CRM
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

25-26 Ekim 2011 tarihlerinde Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Sarayı’nda düzenlenen Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı’nda, D6 standında yerini alan Callpex, dünyanın farklı bölgelerinden gelen ziyaretçilere, başta sahip olduğu projeler ve detayları olmak üzere pek çok konuda bilgi verdi.

Konuyla ilgili bir açıklama yapan Callpex Genel Müdürü Oğuz Taşkent, Callpex’in iş ortaklarına ‘Genç ve dinamik çözüm ortağınız daima yanınızda’ parolasıyla hizmet verdiğini belirterek, etkinlikle ilgili şu değerlendirmelerde bulundu: “Fuar, lider oyuncularından biri konumunda bulunduğumuz çağrı merkezi sektörünün ilk ve tek buluşma noktası olması açısından çok büyük  bir öneme sahip. Bu yıl da yüzlerce sektör temsilcisini ağırlayan Fuar’da standımızı ziyaret edenlere, halen yürütmekte olduğumuz operasyonlarımızın ayrıntılarını aktararak, iş modellerimiz ve neden farklı olduğumuz hakkında bilgi verdik. Dinamik bir sektörde aynı oranda dinamik bir şekilde var olduğumuz için, çağrı merkezi, süreç yönetimi ve katma değerli hizmetlerden oluşan hizmet katmanlarımızın yanı sıra süreç yönetimi konusundaki gücümüzle ilgili detaylar da ziyaretçilerin ilgisini çekti.

Güncel gelişmeler paralelinde hizmet yelpazemizi geliştirirken, portföyümüze katılan finans referanslarımız ve finans sektörüne yönelik hizmetlerimizin yanında lokasyon, kapasite ve teknolojik altyapı avantajlarımız da ziyaretçilerimize aktardığımız bilgiler arasında yerini aldı.” Taşkent, etkinliğin bu yılki ‘Çağrı merkezi ekonomisi, geleneksel maliyet merkezlerinin kâr merkezlerine dönüştürülmesi’ temasına paralel olarak Callpex’in vurguladığı konularla ilgili olarak ise şunları kaydetti: “Son yıllarda yaşanan gelişmelerle birlikte çağrı merkezleri geleneksel anlamıyla ‘çağrı karşılanan ve dış arama yapılan yerler’ formundan çıkarak önemli bir dönüşüm yaşamaya başladı. Callpex genç bir şirket olmasına karşın, tecrübeli ekibi ile bu dönüşüme ayak uydurmayı başararak bölgesindeki baş aktörlerden biri haline geldi. Bugün Callpex, müşterilerinin tüm iletişim kanallarını tek bir merkezden yönetebilen bir ‘iletişim merkezi’ konumunda bulunuyor. Bunu gerçekleştirilebilmek için müşterilerimizin iş süreçleri ve altyapıları ile kusursuz bir entegrasyon sağladık. Kendi sektörlerinin lideri konumunda bulunan müşterilerimizin birçok sürecini devralarak, kendi bünyemizde optimize ettik ve çok daha verimli ve ekonomik çözümler ürettik. Bu kapsamda süreçlerin eksiksiz olarak takip edilebilmesi ile tüm bildirim ve şikayetlerin sonuçlandırılmasında aktif görev alan bir konuma gelmeyi başardık. Daha önce örneği mevcut olmayan yeni süreçler oluşturarak, hizmet yelpazesinin geliştirilmesine katkıda bulunduğumuzu mutlulukla ifade edebilirim. Tüm bunlarla ilgili olarak paylaştığımız detaylı bilgilerin sektör temsilcilerinden gördüğü ilgiden ötürü çok memnunuz.”

Oğuz Taşkent, birçok alt başlığı bulunan satış ve pazarlama hizmetleri ile direkt kâr elde eden mekanizmalar kurulması, etkili iletişim yöntemlerinin getirdiği müşteri memnuniyetinin oluşturduğu dolaylı kazanımların da Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı’nda Callpex’in katılımcılara aktardığı detaylar arasında bulunduğunu sözlerine ekledi.

Previous Post

Sestek’ten çağrı merkezleri için benzersiz çözümler

Next Post

Speechouse ve Procat, yeni çözümlerini Çağrı Merkezi Fuarı’nda tanıttı

Next Post

Speechouse ve Procat, yeni çözümlerini Çağrı Merkezi Fuarı’nda tanıttı

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG