• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

HUAWEI, “Türkiye Müşteri Deneyimi Araştırması”nda Sektöründe Lider Seçildi

10 Kasım 2020
in Kariyer
HUAWEI, “Türkiye Müşteri Deneyimi Araştırması”nda Sektöründe Lider Seçildi
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

HUAWEI Tüketici Elektroniği Grubu, Fast Company dergisi tarafından 16 sektör özelinde gerçekleştirilen, “Türkiye Müşteri Deneyimi Endeksi” marka değerlendirmesinde, elektronik sektörünün en iyisi olarak ilk sırada yer aldı…

Türkiye özelinde ilk kez gerçekleştirilen müşteri deneyimi araştırmasını ve HUAWEI’nin liderliğini değerlendiren, HUAWEI Türkiye Tüketici Elektroniği Grubu Ülke Müdürü Seth Wang, şu ifadelere yer verdi: “Artan rekabetle birlikte, müşteri deneyimi konusu, gitgide daha fazla önem kazanıyor. Müşteri beklentileri de bu dinamiğin bir parçası olarak dönem dönem değişimler gösteriyor. Marka olarak tüm ülkelerde olduğu gibi Türkiye’de de ürünlerimizin tüketicilerimize en yüksek memnuniyet düzeyini sağlamasını hedefliyoruz. Ürünlerimizi satın alan kullanıcılar, sadece alırken değil, kullanım döneminde de HUAWEI’nin desteğini hissediyorlar. Bizler de günden güne artan dijital ve fiziksel servislerimizle tüketicilerimize en iyi deneyimi yaşatmayı önemli bir görev olarak görüyoruz. Bu çabalarımızın karşılığında sektöre liderlik eden bir marka olarak konumlanmak bizler açısından da memnuniyet verici. Bu tür ödülleri şirketimiz açısından, daha iyisini yapmak üzere bir motivasyon olarak görüyoruz. Tüketicilerimize de bu deneyimi bu denli olumlu şekilde yansıttıkları için teşekkür ediyoruz.”

Turkcell Global Bilgi tarafından, Bahçeşehir Üniversitesi’nden Dr. Nihat Tavşan ve Yeditepe Üniversitesi’nden Doç. Dr. Can Erdem danışmanlığında gerçekleştirilen Türkiye Müşteri Deneyimi Endeksi’nin saha çalışması, 20 Ağustos 2020-6 Eylül 2020 arasında gerçekleştirildi. Türkiye’de farklı sektörlerde hizmet veren markaların, müşteri gözünden, müşteri deneyimi olgunluk düzeylerinin ölçülmesini amaçlayan çalışmanın sonucunda, Türkiye’nin bu alandaki ortalaması yüzde 72,7 olarak saptandı. 2019 yılındaki saha araştırmasında bu sonuç yüzde 69 olarak saptanmıştı.

Tags: Bahçeşehir ÜniversitesiFast CompanyHUAWEI Tüketici Elektroniği GrubuTurkcell Global BilgiTürkiye Müşteri Deneyimi EndeksiYeditepe Üniversitesi
Previous Post

Fintech Ekosisteminin Kalbi İstanbul’da Atıyor

Next Post

E-imza’yı En Çok e-Devlet Uygulamalarında Kullanıyoruz

Next Post
E-imza’yı En Çok e-Devlet Uygulamalarında Kullanıyoruz

E-imza’yı En Çok e-Devlet Uygulamalarında Kullanıyoruz

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG