• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Xiaomi, 2020’nin 3.Çeyreğinde Lider Oldu

08 Kasım 2020
in Telekomünikasyon & Mobil
Xiaomi, 2020’nin 3.Çeyreğinde Lider Oldu
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Xiaomi, pazar veri sağlayıcısı Canalys’in son raporuna göre 2020 yılının Temmuz, Ağustos ve Eylül aylarını kapsayan üçüncü çeyreğinde Türkiye’nin en çok satan akıllı telefon markası oldu. Araştırmaya göre Xiaomi, yıllık yüzde 26 pazar payı ve yüzde 340 büyüme ile Türkiye akıllı telefon pazarında birinci sıraya yerleşti…

Xiaomi Türkiye Satış Direktörü İrfan Öztürk, ”Ürün geliştirme süreçlerimizde ve ilerlememizde sürekli görüşlerini bize bildiren Mi Fanlarımızın ve kullanıcılarımızın desteği olmadan bu noktaya gelmemiz mümkün değildi. Ayrıca bu noktaya gelmemizde büyük katkısı olan başta Türk halkı olmak üzere medyaya, kanaat önderlerine ve iş ortaklarımıza teşekkürlerimizi sunuyoruz. Xiaomi olarak bu yıl 10’uncu kuruluş yıldönümümüzü kutladık. Başarıya ulaşmamızda ve dünyanın neresinde olursa olsunlar herkese yenilikçi ürünler sağlama vizyonumuzu gerçekleştirmemizde büyük rol oynayan üç yol gösterici ilkemiz bulunuyor:

  1. Araştırmalarımızdan ve inovasyonlarımızdan asla vazgeçmeyeceğiz, herkese en yenilikçi teknolojileri sunmayı sürdüreceğiz.
  2. En iyi fiyat/performans oranına sahip ürünler sunmaya devam edeceğiz.
  3. En etkileyici ürünleri üretmeyi sürdüreceğiz.

Canalys’in son araştırması, ilkelerimizin Türk tüketiciler tarafından benimsendiğini ve Xiaomi’nin pazara girişinin ardından 2 yıldan daha kısa bir sürede Türkiye’de bir numaralı akıllı telefon markası olduğunu gösteriyor. Ne olursa olsun, teknoloji inovasyonlarının peşinde koşmanın Xiaomi’nin rekabet gücü için her zaman ön koşul olacağına inanıyoruz. Erişilebilir ve dürüst fiyatlarla harika ürünler sunmak en önemli stratejilerimizden biri olmaya devam edecek. En kaliteli ve etkileyici ürünleri geliştirmek bizim mühendislik kültürümüzün bir parçası. Bu üç ilke, Xiaomi’nin kaliteli bir şekilde büyümesini sağlayacak ve önümüzdeki on yıl boyunca bizim manifestomuz olacak” dedi.

Xiaomi son olarak üç ana pazar veri sağlayıcısı Canalys, IDC ve Counterpoint Research’e göre 2020 yılının Temmuz, Ağustos ve Eylül aylarını kapsayan üçüncü çeyreğinde dünyanın en büyük üçüncü akıllı telefon üreticisi olma unvanını tekrar geri kazanmıştı.

Tags: 2020 3.Çeyrekakıllı telefon pazarıCanalysxiaomi
Previous Post

Sağlıklı Gülüşler İçin HONOR’dan Akıllı Diş Fırçası

Next Post

Netaş, Satış Gelirini Yüzde 34 Artırdı

Next Post
Netaş, Satış Gelirini Yüzde 34 Artırdı

Netaş, Satış Gelirini Yüzde 34 Artırdı

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG