• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Ericsson Response, 20 Yıldan Bu Yana Acil Durumlar İçin Bağlantı Sağlıyor

11 Haziran 2020
in Ağ Sistemleri
Ericsson Response, 20 Yıldan Bu Yana Acil Durumlar İçin Bağlantı Sağlıyor
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Ericsson’ın insani yardım çalışmalarında bulunan çalışanlara ve olağanüstü durumlardan etkilenen bölgelerdeki insanlara bağlantı hizmeti sunmaya odaklanan insani yardım programı Ericsson Response, 20’nci yılını kutluyor. Program insani yardım görevlerinde kritik rol oynuyor…

Ericsson Response’un misyonu oldukça basit: Kriz bölgesindeki iletişim hizmetleri hızlı bir şekilde çalışır hale getirildiğinde, insani yardım kuruluşları ve çalışanları daha koordine bir şekilde çalışabilir hale getirerek kritik önem taşıyan yardımları kriz bölgesine daha hızlı ulaştırabiliyor.

UN World Food Programme, UN Emergency Telecommunications Cluster, UNICEF, Swedish Civil Contingencies Agency ve Save the Children gibi küresel organizasyonlarla iş birliği yapan Ericsson, şu ana kadar dünyanın 40 ülkesinde 60’ı aşkın insani yardım görevinde bağlantı ve teknik destek sağladı. Bunlar arasında Dominika ve Porto Riko’daki Maria Kasırgası ve Mozambik’teki Idai Kasırgası gibi doğal afetler; Afrika’nın batısındaki Ebola krizi gibi tıbbi acil durumlar; Güney Sudan, Orta Afrika Cumhuriyeti ve Kongo Demokratik Cumhuriyeti’ndeki gibi uzun süredir devam eden krizler yer alıyor.

2000 yılında Ericsson Response’u kuran ekibin zamanlarının çok ötesinde olduğunu ifade eden Ericsson Sürdürülebilirlik ve Kurumsal Sorumluluk Başkanı Heather Johnson, “Ekibimiz, akıllı telefonlar çıkmadan yedi yıl önce iletişim teknolojilerinin gücünü ve felaket döneminde oynayabileceği rolü anlayarak Birleşmiş Milletler’le iş birliği yaptı. İnsani yardım çalışanlarının işlerini daha etkili yapmalarına ve daha çok hayat kurtarabilmelerine olanak tanımak amacıyla, felaket bölgesinde kurulan bağlantı sayesinde en etkili şekilde yardım sağlayabileceği gerçeğini bir kez daha ortaya koydu” dedi.

Ericsson Response günümüzde UN World Food Programme (Dünya Gıda Programı) tarafından yönetilen ve insani acil durumlarda ortak iletişim hizmetleri sunmak üzere dünya genelinde birçok organizasyonun bir araya gelerek oluşturduğu UN Emergency Telecommunication Cluster’da (Acil Durum Telekomünikasyon Birliği) çok önemli bir görev üstleniyor.

Şu anda dünya genelinde ürün ve iletişim uzmanları, saha mühendisleri, geliştiriciler ve daha fazlasından oluşan 150 gönüllünün yer aldığı program, 32 ülkede 50’yi aşkın şehri kapsıyor. Her yıl 20 ila 30 yeni gönüllünün katıldığı programda, gönüllüler insani krizlere müdahale ve ağ dağıtım çözümleri konusunda eğitim alıyorlar. Yeni gönüllülerin katılabileceği yerel geliştirme etkinliklerine de katılan gönüllülerin sahada tam bir uyum içinde çalışabilmeleri için ETC ile birlikte çeşitli eğitimler ve tatbikatlar düzenleniyor.

Tags: ericssonEricsson Response
Previous Post

DigiME, 15 Milyon TL Değerleme İle İkinci Yatırımını Aldı

Next Post

Pandemi, Müşteri Deneyimindeki Ezberleri Bozdu

Next Post
Pandemi, Müşteri Deneyimindeki Ezberleri Bozdu

Pandemi, Müşteri Deneyimindeki Ezberleri Bozdu

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG