• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Çalışan Merkezli Kültürden Süreç Merkezli Kültüre Geçiş Yaşanıyor

15 Mayıs 2020
in Etkinlik
Çalışan Merkezli Kültürden Süreç Merkezli Kültüre Geçiş Yaşanıyor
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Pandemi döneminde zamanında başlayıp biten toplantıların sayısı artıyor

Teknoloji devi firmalardan Citrix, pandemi dönemi başından beri bünyesinde yaşanan bazı dönüşümleri, değişimleri açıkladı…

Citrix’in pandemi dönemine yönelik iç bünyesindeki çalışma verilerine göre bu dönemde; çalışan ekip, liderlerine daha doğrudan erişim sağlayabildi. Bu durum aynı zamanda, hızlı karar alınmasını gerektiren durumlarda liderlerin toplantıya katılmasını sağlamayı da daha kolay hale getirdi. Zamanında başlayan ve biten toplantıların yüzdesinin yükseldiğini fark etti. Zamanında başlayan ve biten toplantıların yüzdesinin yükseldiği fark edildi.

Tüm dünyada küresel BT ekipleri, iş sürekliliğini sağlamak amacıyla neredeyse kesintisiz çalışma süresine ve sınırsız ölçeklendirmeye olanak tanımak için veri merkezlerinde ve bulutta kurulmuş teknolojiler sayesinde uzaktan çalışmaya geçişi sorunsuz hale getirmekten sorumlular. Teknoloji liderleri olarak odak noktası sadece iş sürekliliğini sağlamaktan, müthiş bir uzaktan çalışma deneyimiyle birlikte işgücü verimliliğini ölçeklendirmeye doğru değişiyor. Dünyanın en önemli ve büyük teknoloji şirketlerinden biri olan Citrix, kendi bünyesinde bu doğrultuda pandemi döneminde oluşan bazı bulguları ve verileri açıkladı.

Citriş bünyesinde pandemi döneminde kullanılan teknolojiler ve işgücü üretkenliğine dair bazı rakamlar ve bulgular şu şekilde:

* Sanal masaüstü altyapısı kullanımında %53 artış oldu

* Citrix ShareFile kullanılan işbirliği oturumlarında %29 ve toplam kullanıcı sayısında %39 artış yaşandı

* Bütün şirket uzaktan çalışmaya geçerken, Citrix çalışanlarına hizmet veren BT Hizmet Masasına iletilen sorun bildirim hacminde %20 artış yaşandı.

* Ekibin üretkenliği incelendiğinde, Müşteri Memnuniyetinin değişmediğini, hizmet seviyesi sözleşmelerine uyumluluğunun %93’e yükseldiğini ve ortalama sorun çözme süresinin %36 kısaldığı görüldü.

* İş sürekliliği çözümü olarak Citrix kullanan müşterilerin teknik destek talepleri %26 arttı.

* Bu dönemde satış, sipariş işleme ve finans gibi arka ofis operasyonları işlem gerçekleştirme hızı %25 arttı.

* Hızlı nabız ölçme anketi, çalışan nüfusun %31’inin aynı üretkenlik seviyesinde olduğu hissederken, %66’sının uzaktan çalışırken kendilerini daha üretken hissettiğini ve yalnızca %3’ünün işyerinde daha üretken olduğunu söylediğini gösterdi. Verimlilikle ilgili olarak en çok işe gidiş geliş süresinin kısalması ya da ortadan kalkmasına atıfta bulunuldu; bu durum, işlerine ve ailelerine daha fazla zaman ayırabilmeleri şeklinde kendini gösterdi.

* Seyahat yasaklarının gelmesiyle birlikte ekip, liderlerine daha doğrudan erişim sağlayabildi. Bu durum aynı zamanda, hızlı karar alınmasını gerektiren durumlarda liderlerin toplantıya katılmasını sağlamayı da daha kolay hale getirdi.

* Çalışan merkezli bir kültürden süreç merkezli bir kültüre geçiş var. Uzaktan çalışan küresel ekiplerde etkili olabilmek için çalışanların, toplantı ve katılım yaklaşımlarını, daha kısa ama daha sık ve daha hedefe yönelik çevrimiçi toplantılar düzenleyerek dijital dünyaya göre uyarlamaları gerekiyor ve bu modelin ivme kazandığını görüyoruz.

* Citrix ayrıca zamanında başlayan ve biten toplantıların yüzdesinin yükseldiğini fark etti.

* Ekiplerin kameralarını açtıklarını, sanal kahve sohbetleriyle, akşamüstü sohbetleriyle, öğle yemekleriyle, yoga seanslarıyla etkileşime girdiklerini ve akıl sağlığı ve evde eğitim alıştırmalarına ev sahipliği etmenin yanı sıra, nefes ve meditasyon için Bilinçli Farkındalık Oturumlarına katıldıkları görüldü.

#Citrix, #Pandemi, #Çalışma alışkanlıkları

Tags: çalışmacitrixPandemi
Previous Post

E-ticaret İştah Kabartıyor, Global Büyüme Beklentisi %40

Next Post

Taşıt Alım Satımında Artık “PARAM GÜVENDE”

Next Post
Taşıt Alım Satımında Artık “PARAM GÜVENDE”

Taşıt Alım Satımında Artık “PARAM GÜVENDE”

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG