• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

CMC, 8. İstanbul Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı’na katılıyor

16 Ekim 2012
in CRM
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Türkiye’nin en büyük dış kaynak çağrı merkezlerinden CMC, bu yıl sekizincisi düzenlenen İstanbul Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı’ndaki yerini almaya hazırlanıyor. 18-19 Ekim Tarihlerinde Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Sarayı’nda gerçekleştirilecek olan etkinliğin fuar bölümünde sektör profesyonelleri ile buluşacak olan CMC, sunduğu çözümler hakkında ayrıntılı bilgi aktaracak. 

Beş ayrı lokasyonda görev yapan 4 bini aşkın çalışanı ile Türkiye’nin en büyük dış kaynak çağrı merkezlerinden biri olan CMC, bu yıl sekizincisi düzenlenen İstanbul Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı’ndaki yerini almaya hazırlanıyor. CMC, 18-19 Ekim Tarihlerinde Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Sarayı’nda gerçekleşecek etkinlikte, sunduğu çözüm ve hizmetler hakkında sektör profesyonellerine ayrıntılı bilgi aktaracak.

Etkinliğin fuar bölümünde, binden fazla sektör profesyoneli ile bir araya gelecek olan CMC, Müşteri Hizmetleri, Tele-Satış, Tele-Pazarlama, Tahsilat Yönetimi, Teknik Destek ve Sosyal Medya Hizmetleri hakkında detaylı bilgi aktaracak. CMC ayrıca, kendi geliştirdiği CRM yazılımı, ileri teknoloji uygulamaları ve özel çözümleri ile ilgili olarak da ziyaretçileri bilgilendirecek.

9.00 – 17.00 saatleri arasında ücretsiz olarak ziyaret edilebilecek fuarın yanı sıra, etkinliğin konferans bölümünde ise, çağrı merkezi mimarisi ve dizaynı, evden çalışma olgusu, müşteri hizmetlerinde sosyal medya kullanımı, hızlı değişen müşteri beklentilerine aynı hızla cevap verecek stratejiler, insan kaynakları, teknolojik gelişmeler ve e-ticaret kavramları gibi önemli konular değerlendirilecek. ‘Çağrı merkezi trendleri’ ana teması ile düzenlenen konferans, her biri alanında uzman dokuz konuşmacıyı da Türkiye’de buluştururken, ülkemizdeki sektör temsilcilerinin dünya çapındaki trendleri ve teknolojik yenilikleri takip edebilmelerine olanak sunacak.

 

Previous Post

SAP Forum, iş dünyasını “Yepyeni Bir Yarış”la tanıştırdı

Next Post

Ernst&Young, İnsan Kaynaklarını Workcube ile Yönetecek

Next Post

Ernst&Young, İnsan Kaynaklarını Workcube ile Yönetecek

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG